Νίκος Τζανάκος: Τελικά οι προστατευόμενοι φανοστάτες, βαπτίστηκαν μόνο για λίγες ώρες αντίγραφα!

    Ημερομηνία:

    Τριτοκοσμική η εικόνα του σημαντικότερου νεοκλασικού της πόλης.

    Μόνο λίγες ώρες  κράτησε αυτή τη φορά, η εσκεμμένη παραπληροφόρηση της Δημοτικής Αρχής προς τους συμπολίτες.

    Με ένα άμεσο, ολιγόλογο και ξεκάθαρο έγγραφο- απάντηση, στο αίτημα που υποβάλλαμε, η Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων, απαντά πως το αποκοπέν τμήμα του φανοστάτη, είναι από το ίδιο υλικό με την υπόλοιπη εναπομείνασα κατασκευή (τη βάση του) η οποία είναι κυβόσχημη. Με άλλα λόγια δεν είναι αντίγραφο.

    Κάτι που (λόγω άγνοιας;) δεν το είχαν υπολογίσει, όσοι σκαρφίστηκαν την ιδέα και θέλησαν να ξεμπερδεύουν στα γρήγορα, προτρέποντας του πολίτες να αδιαφορήσουν για το γεγονός.   Γιατί άραγε τέτοια απαξία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς; Πρόκειται απλά για μια αδιαφορία η οποία επικαλείται την άγνοια;

    Μήπως για να συνεχίσει ανεμπόδιστα η χρήση των μνημείων της πόλης για κάθε χρήση και σκοπό;

    Μήπως η κοινοποίηση του εγγράφου και στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας, έχει και την έννοια  της υπενθύμισης των συνεπειών του νόμου, για τέτοιες παρεκβάσεις και η Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων ξεκαθαρίζει, πως δεν δικαιούται να δίνει εγκρίσεις για κάθε χρήση, όσον αφορά τα προστατευόμενα από το νόμο μνημεία, που βρίσκονται υπό ειδική προστασία, άρα δεν είναι υπεύθυνη και οι συνέπειες οφείλουν να καταλογιστούν στον ιδιοκτήτη, ο οποίος και τις επικροτεί ή τις υποβοηθά;

    Και με την ευκαιρία της επίσκεψης στο χώρο, για να δούμε τον φανοστάτη.

    Κάποιες ερωτήσεις που θα τις έχει κάθε δημότης ή επισκέπτης της πλατείας.

    Γιατί άραγε μια τριτοκοσμική, τραγική εικόνα αδιαφορίας και βρωμιάς, επικρατεί στην κεντρική πλατεία της τρίτης πόλης της χώρας;

    Γιατί στο σημαντικότερο νεοκλασικό της πόλης, ιδιοκτησίας του Δήμου, το θέατρο Απόλλων, έχει παραδοθεί στη χλεύη και στην καταστροφή, όχι λόγω παλαιότητας, αλλά λόγω αδιαφορίας;

    Γιατί οι πέντε είσοδοι του θεάτρου, έχουν μετατραπεί σε δημόσιες τουαλέτες;

    Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία πως επίκειται, άγνωστο πότε, συντήρηση.

    Και μέχρι τότε θα συνεχίσουν οι είσοδοι και ο εξωτερικός χώρος του θεάτρου να βανδαλίζονται;

    Νίκος Τζανάκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γυναικείος οργασμός: Να πού κρύβεται η λύση του μυστηρίου του

    Ο γυναικείος οργασμός αποτελεί ένα γρίφο που εδώ και...

    Ακίνητα: Ποιες χώρες έχουν τις μεγαλύτερες φούσκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

    Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνει ότι οι...

    Πάτρα: Οι πρώην… τους καταγγέλλουν στην Εφορία για “μαύρα”

    Η εφορία βάζει στο μικροσκόπιο τους πλούσιους φορολογούμενους και...

    Αργίες 2025: Ποιες έχουν απομείνει μέχρι το τέλος του χρόνου και πότε θα κάτσουμε 4 ολόκληρες ημέρες

    Αν και το καλοκαίρι τελείωσεα, τα πόδια μας ξεκίνησαν...