Είναι γνωστό ότι η αλλαγή στην τεχνολογική «ατζέντα» της παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση έγινε με σκοπό τη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, το οποίο εκπέμπεται από τους θερμικούς κινητήρες.
Επίσης, είναι γνωστό ότι υπάρχουν αντιρρήσεις για το κατά πόσο αυτό ανταποκρίνεται στην πράξη, δηλαδή κατά πόσο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το καταφέρνει.
Κατά καιρούς, δημοσιεύονται εργασίες οι οποίες υποστηρίζουν είτε τη θετική πλευρά της ηλεκτροκίνησης (δηλαδή ότι πράγματι μειώνει την εκπεμπόμενη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα), είτε το γεγονός ότι είναι «ουτοπική» ως προς το αποτέλεσμα το οποίο καλείται να έχει.
Ο Άκης Τσελέντης (φωτογραφία), ο Καθηγητής Σεισμολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και Διευθυντής του Εθνικού Κέντρου Τσουνάμι, εξέφρασε τη γνώμη του σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικούς δικτύωσης.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ…