Ο χώρος στάθμευσης στο λιμάνι και οι απαραίτητες διαγραμμίσεις

    Ημερομηνία:

    Άρθρο του Φώτη Λουριδά, δικηγόρου – μέλους δημοτικής παράταξης σπιράλ

    Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Πάτρα είναι ένα πολύπλοκο ζήτημα που εμπλέκει θέματα που αφορούν τον συγκοινωνιακό προγραμματισμό, την χωροταξία, την οικονομία, τη νοοτροπία ετών των κατοίκων κ.ά. Αυτό όμως που σίγουρα έχει ανάγκη η πόλη μας, ακόμα και αν μάθουμε να ζούμε στη νέα πεζοδρομημένη Πάτρα, είναι οι χώροι στάθμευσης και ιδιαίτερα οι κεντρικοί. Μία μεγάλη ανάσα έχει δώσει στους κατοίκους ο χώρος του παλαιού λιμανιού, ο χώρος στα ΚΕΠ, που όμως μετά την ανάπλαση του θαλασσίου μετώπου, όποτε αυτή γίνει στο μακρινό μέλλον, θα παύσει να λειτουργεί, τουλάχιστον στην έκταση που έχει σήμερα. Για τον χώρο του Μώλου δεν αναφέρομαι γιατί αν και εξυπηρέτησε και αυτός πολύ, είναι αναγκαίο να υπάρχει και ένας χώρος περιπάτου και ανοίγματος και δεν θα πρέπει και αυτός να θυσιαστεί στην ανάγκη μας για πάρκινγκ.

    Ο χώρος αυτός αυτο-οργανώνεται από τους οδηγούς, ανάλογα με την εμπειρία και το χρόνο που διαθέτουν και οι θέσεις πάρκινγκ σχηματίζονται με διαφορετική μορφή κάθε φορά. Χώρος διαφυγής των οχημάτων συνήθως δεν υπάρχει και τα οχήματα που μπαίνουν για να βρουν θέσεις, συνήθως φεύγουν με την όπισθεν, με κίνδυνο ατυχημάτων, γιατί κάποιοι οδηγοί καταλαμβάνουν το χώρο διαφυγής ανάμεσα στις στήλες, ελλείψει οργάνωσης. Άλλα οχήματα παρκάρουν παράλληλα στα τοιχία, αντί λοξά, στερώντας πολύτιμες θέσεις πάρκινγκ για τους επόμενους. Άλλα αυτοκίνητα είναι παρατημένα στη μέση ελεύθερων λωρίδων γιατί υποτίθεται ότι υπάρχει χώρος ένθεν και ένθεν για τα παρκαρισμένα να κάνουν ελιγμό να φύγουν. Γενικά επικρατεί ένα χάος σε συνδυασμό με το ελληνικό φιλότιμο, το οποίο όμως στην εποχή της παγκοσμιοποίησης πολλές φορές πάει περίπατο.

    Ο Δήμος Πατρέων παλαιότερα είχε πάρει μια πρωτοβουλία να κάνει μελετημένες και οργανωμένες διαγραμμίσεις στην άσφαλτο των χώρων ένθεν και ένθεν του κτηρίου που στεγάζονται τα ΚΕΠ, το οποίο διευκόλυνε πολύ. Ο χρόνος όμως πέρασε και η μπογιές ξεφτίσανε και πάλι υπάρχει ανάγκη να ξαναγίνουν διαγραμμίσεις. Θεωρώ ότι ο Δήμος είναι ο μόνος αρμόδιος να κάνει ξανά μια ανάλογη διαγράμμιση θέσεων πάρκινγκ γιατί το ζήτημα είναι επείγον και σοβαρό για τη λειτουργία της πόλης και των εργαζομένων στο κέντρο. Ο ΟΛΠΑ δεν έχει κάποιο κίνητρο να κάνει το ίδιο, γιατί όλοι εμείς φιλοξενούμενοι του είμαστε και μάλλον βάρος στους χώρους του προκαλούμε. Ας εκμεταλλευτούμε συνεπώς τον χρόνο του καλοκαιριού, που αραιώνει η κίνηση, για να γίνει μια βελτίωση του πολύτιμου αυτού χώρου, για να ξέρει ο καθένας που είναι η θέση του αυτοκινήτου του.

     

    Φώτης Λουριδάς

    Δικηγόρος – Μέλος της δημοτικής παράταξης «σπιράλ»

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στο Gov.gr Wallet τα στοιχεία των ζώων συντροφιάς – Μία ακόμη διαδικασία εντάσσεται στην πλατφόρμα

    Στο gov.gr Wallet εντάσσονται πλέον και τα στοιχεία των...

    Προκριματικά Champions League Live: Μάλμε-ΠΑΟΚ 2-2

    Αν και βρέθηκε δύο φορές πίσω στο σκορ, ο ΠΑΟΚ αντέδρασε...

    Ισραηλινά ΜΜΕ: Σύζυγο και γιο θέλει μαζί του στο καταφύγιο ο Νετανιάχου σε περίπτωση επίθεσης

    Ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου, η σύζυγός του Σάρα και ο...

    Air Τεντόγλου πήρε το Χρυσό και απογείωσε όλους τους Έλληνες! Δείτε το άλμα που του έδωσε την πρωτιά

    Ο Μίλτος Τεντόγλου έγραψε ιστορία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του...