Ο Έλληνας ξενοδόχος που επένδυσε στον παράδεισο της Ζανζιβάρης

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Από τις ανέσεις του σύγχρονου κόσμου βρέθηκε στο καταφύγιο μαγείας και ρομαντισμού, την ακατέργαστη Ζανζιβάρη και δημιούργησε τα πρώτα ελληνικά ξενοδοχεία. Ο Γιώργος Κοτρώνης περιγράφει στο protothema.gr πώς πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει τις ανέσεις του σύγχρονου κόσμου και να επενδύσει σε έναν προορισμό που, εκτός του ότι ήταν μακρινός, ήταν και σχετικά άγνωστος, δεδομένου ότι η πλειονότητα των ταξιδιωτών επιλέγει πιο αναγνωρίσιμους εξωτικούς προορισμούς όπως το Μπαλι, τις Μαλδίβες, την Ταϊλανδή κλπ.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Η Ζανζιβάρη βρίσκεται απέναντι από τις ακτές της Τανζανίας και είναι ένα αρχιπέλαγος, το οποίο αποτελείται- εκτός από τη Ζανζιβάρη- από τα νησιά Πέμπα και Μάφια καθώς και άλλα μικρά νησάκια. Χαρακτηρίζεται από «δαντελωτούς» κοραλλιογενείς σκοπέλους και μαγευτικές απέραντες παραλίες, γεμάτες φοίνικες, κανέλα και μοσχοκάρυδο. Στον ταξιδιωτικό χάρτη η Ζανζιβάρη εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια ως οι νέες Μαλδίβες με προοπτική να τις ξεπεράσει.

    zanzi__2_
    zanzi__4_

     

    Ο Γιώργος Κοτρώνης είχε ήδη επισκεφτεί τους πιο αναγνωρίσιμους προορισμούς, ανάμεσά τους και τις Μαλδίβες, αλλά έψαχνε κάτι πιο αυθεντικό, πιο πρωτόγονο για κυνηγήσει το όνειρό του. Τον δικό του παράδεισο τον ανακάλυψε το 2017 όταν πήγε στη Ζανζιβάρη για διακοπές και εκεί του έγινε πρόταση να διευθύνει ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, την οποία αποδέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη καθώς μέσα του είχε πειστεί πως βρήκε αυτό που έψαχνε. Είχε ήδη γράψει ατελείωτα χιλιόμετρα στο βιογραφικό του με σημαντικές συνεργασίες στο μάνατζμεντ ξενοδοχείων, από την Ελβετία μέχρι την Ελούντα και τη Χερσόνησο της Κρήτης και τη νοτιοανατολική Ασία. Κάπως έτσι ξεκίνησε η περιπέτειά του σε αυτόν τον επίγειο παράδεισο με τα κρυστάλλινα, γαλαζοπράσινα νερά, τις ρηχές παραλίες ιδανικές για παρατήρηση της θαλάσσιας ζωής κι ένα σωρό άλλες φυσικές ομορφιές.

    Μετά τη λήξη του συμβολαίου του, έπειτα από ένα χρόνο, δέχτηκε να αναλάβει ένα άλλο ξενοδοχείο, το οποίο άνοιξε και διηύθυνε με μεγάλη επιτυχία για τρία χρόνια. Βλέποντας την ευκαιρία επένδυσης στον ραγδαία ανερχόμενο τουρισμό στο νησί, αποφάσισε να επενδύσει στο πρώτο του ξενοδοχείο, το οποίο ονόμασε Zoi (Ζωή) Boutique Hotel, και δύο χρόνια αργότερα, στο F-Zeen (Εὖ Ζῆν) Boutique Hotel.

    Στο ερώτημα αν υπάρχουν άλλοι Έλληνες στο νησί, ο Γιώργος Κοτρώνης απαντάει ότι υπάρχουν λίγοι, όπως η πιο αξιόλογη οδοντίατρος του νησιού, ο διευθυντής μιας εταιρείας προμηθειών τροφίμων, ένας χρυσοχόος, και ένας ακόμα Κρητικός που έχει ιδρύσει ένα σχολείο για παιδιά μικρής ηλικίας από τη Ζανζιβάρη.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND
    zanzi__1_

    Μιλώντας για τα υπέρ και τα κατά του να μένει κανείς μόνιμα στη Ζανζιβάρη, αναφέρει ότι στα υπέρ είναι σίγουρα η φύση και το κλίμα, τονίζοντας ότι στα επτά χρόνια που βρίσκεται εκεί δεν έχει κρυολογήσει ούτε μία φορά. Επιπλέον, αναφέρεται σε έναν απλό τρόπο ζωής που σε κάνει να εκτιμάς πράγματα που θεωρούνται δεδομένα στον δυτικό κόσμο.

    Αναφερόμενος στην ανάπτυξη της Ζανζιβάρης ως προορισμό τα τελευταία χρόνια, ο Έλληνας ξενοδόχος λέει ότι έχει ανέβει ραγδαία και έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία επτά χρόνια. «Αυτό οφείλεται στο ότι πλέον αρκετός κόσμος αρχίζει να προσανατολίζεται σε προορισμούς πιο ιδιαίτερους, φρέσκους και αυθεντικούς. Ιδιαίτερα κατά την περίοδο της Covid, επισκέφθηκαν το νησί τουρίστες από όλον τον κόσμο, θέλοντας να ξεφύγουν από τους περιορισμούς στις χώρες τους, και αρκετοί από αυτούς αποφάσισαν να επενδύσουν εκεί».

    Ο Γιώργος Κοτρώνης αναγνωρίζει τον ρόλο των social media, όπως το TikTok, στην προβολή της Ζανζιβάρης, σημειώνοντας ότι η διαφήμιση αυτή έπαιξε μεγάλο ρόλο, καθώς υπάρχουν πλέον χιλιάδες αναφορές στη Ζανζιβάρη στο YouTube, το Instagram κλπ.

    zanzi__3_

    Όσον αφορά το κόστος ζωής στο νησί, υπογραμμίζει ότι για τους ξένους είναι υψηλό διότι ακολουθεί την ανάπτυξη του τουρισμού. Σχετικά με τις ανάγκες για εργασία, προσθέτει ότι οι θέσεις καλύπτονται ως επί το πλείστον από ντόπιους, οι οποίοι έχουν βοηθηθεί πολύ από τον τουρισμό. «Για τους ξένους, αν δεν μιλάμε για επίπεδο επένδυσης, οι θέσεις που θα χρειαστεί να καλυφθούν είναι ελάχιστες και αυτές στο ανώτερο διοικητικό επίπεδο» συμπληρώνει.

    Στην ερώτηση πόσοι Έλληνες επισκέπτονται το νησί κάθε χρόνο, ανέφερε ότι η ελληνική αγορά έχει τα τελευταία δύο χρόνια δειλά-δειλά μια αξιοπρόσεκτη ανάπτυξη, με αρκετούς πλέον συμπατριώτες μας να επισκέπτονται το νησί, συνήθως μετά από σαφάρι που κάνουν στην Τανζανία, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συνεργάζονται πλέον και με αρκετά ταξιδιωτικά πρακτορεία από την Ελλάδα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Από το πρώτο γραπτό «Merry Christmas» του 1992 στα 20 δισ. SMS ημερησίως

    Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα του 1992 ο 22χρονος...

    Έρχεται νέο πλαίσιο για την εποχική εργασία

    Νέο πλαίσιο για την εποχική εργασία προωθεί για το...

    Φορολογία: Στην ατζέντα του ΥΠΟΙΚ για το 2025 νέοι «πράσινοι» φόροι

    Μια νέα μεταρρύθμιση στο πλαίσιο της φορολογίας δρομολογεί για το 2025...

    ΠΑΤΡΑ: Η πεζοδρόμηση… πήγε Πλατεία Γεωργίου

    Η παράδοση ενός τμήματος του πεζόδρομου της Μαιζώνος, μεταξύ...
    Best Shop