Ο “κόφτης” του υπουργείου Ανάπτυξης στις προωθητικές ενέργειες για απορρυπαντικά και καθαριστικά στα σούπερ μάρκετ έριξε το κόστος της μπουγάδας. Ουσιαστικά οι καταναλωτές αγοράζουν τα προϊόντα αυτά φθηνότερα μέσα σε σχεδόν 10 μήνες, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος“.
Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας της εφημερίδας “Ελεύθερος Τύπος”, οι τελικές τιμές των ειδών στα οποία μπήκε ο «κόφτης», όπως απορρυπαντικά, καθαριστικά, είδη προσωπικής υγιεινής και βρεφικές πάνες, είναι χαμηλότερες έως 25,5% σε σχέση με την 29η Φεβρουαρίου του 2024, πριν, δηλαδή, τεθεί σε ισχύ το μέτρο.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με επώνυμο καθαριστικό πατώματος, το οποίο 10 μήνες πριν είχε αρχική τιμή 3,73 ευρώ και τελική 1,87 ευρώ και τώρα στα ράφια στοιχίζει μεν 3,08 ευρώ, αλλά βρίσκεται υπό καθεστώς προωθητικής ενέργειας «1+1 δώρο», με την τιμή ανά τεμάχιο να διαμορφώνεται τελικά στα 1,54 ευρώ, δηλαδή 17,7% χαμηλότερα σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2024.
Οι τιμοκατάλογοι
Παράλληλα, υγρό απορρυπαντικό ρούχων (70 μεζούρες), που πέρυσι είχε τιμή τιμοκαταλόγου 25,95 ευρώ και με την έκπτωση πωλείτο στα 15 ευρώ, μετά την υποχρεωτική μείωση των προσφορών, η αρχική τιμή έπεσε στα 19,45 ευρώ και η τελική στα 13,6 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά επώνυμο σαμπουάν 360 ml, το οποίο είχε τιμή τιμοκαταλόγου 6,96 ευρώ και με έκπτωση πωλείτο στα 3,83 ευρώ, από την 1η Μαρτίου η αρχική τιμή μειώθηκε στα 5,77 ευρώ.
Σήμερα, παρά το γεγονός ότι η παλιά συσκευασία καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από μια μεγαλύτερη των 400 ml, η αρχική τιμή παρέμεινε σταθερή στα 5,77 ευρώ και η τιμή υπό το καθεστώς προωθητικής ενέργειας έπεσε στα 3,77 ευρώ.