Ο Πελετίδης ζητά Αλεξοπούλου!

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με το βλέμμα… στο τρένο ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης καθώς θέλει να «ξεμπερδέψει» με την υπόθεση αυτή πριν μπει για τα καλά… στην τελική ευθεία της προεκλογικής περιόδου. Μιλώντας προ ημερών στην «Πολιτεία» και με αφορμή την ορκωμοσία της βουλευτού Χριστίνας Αλεξοπούλου, στο Υπουργείο Υποδομών δήλωσε ότι ««Εμείς εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση θα καταλάβει το αυτονόητο. Δεν πρέπει να συνεχίσει τον δρόμο που πήρε, αλλά να συνεργαστεί μαζί μας για να γίνει πραγματικότητα αυτό που θέλει η πόλη και είναι οικονομικά και τεχνικά εφικτό. Δεν θέλουμε πόλεμο, θέλουμε συνεργασία, αλλά αν χρειαστεί, θα υπερασπιστούμε τα δίκια της πόλης μας! Εμείς, ο Πατραϊκός λαός, έχουμε σχέδια αλλά δεν θέλουμε να πούμε τώρα τίποτα, αφού ελπίζουμε και προσπαθούμε να πείσουμε την κυβέρνηση, να μην φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο. Ο πόλεμος εναντίον της πόλης πρέπει να σταματήσει. Είναι λυπηρό μια κυβέρνηση, να αγνοεί την τρίτη πόλη της Ελλάδας και να θέλει να είναι η μοναδική πόλη από την οποία θα περάσει επιφανειακά τρένο υψηλών ταχυτήτων και θα την κόψει στα δύο. Το έχουμε καταστήσει σαφές σε όλους τους τόνους: το τρένο δεν θα περάσει επίγεια. Θέλουμε και αγωνιούμε να γίνει το έργο και να φτάσει μέχρι το νέο λιμάνι, αλλά να γίνει όπως πρέπει και θέλει η πόλη και όχι όπως – όπως. Σε καμία πόλη της Ελλάδας δεν πέρασε επίγεια. Είναι λυπηρό να λένε και να πιστεύουν πράγματα που θίγουν τους ίδιους. Είναι λυπηρό να λες ότι λίγο πριν την Πάτρα έγινε υπογειοποίηση με κονδύλια που κρίθηκαν λογικά και από δω και πέρα να ανεβάζεις το κόστος εκατονταπλάσια! Είναι σαθρά επιχειρήματα που δεν πείθουν κανέναν. Όσο για εκείνους που λένε ότι «ζητάμε πολλά», δυστυχώς η πόλη μας είχε ανέκαθεν ζιζάνια γι αυτό και είχε βυθιστεί στο τέλμα. Είχε πολλά «καλά παιδιά» υπάκουα, που δεν σήκωναν κεφάλι, αλλά τα πράγματα, δυστυχώς για τους κυβερνώντες άλλαξαν»! Ο κ. Πελετίδης δήλωσε ότι θα επιδιωχθεί συζήτηση και με την κυρία Αλεξοπούλου. Ώστε να της καταστήσει σαφές πως ο Δήμος δεν θα δεχθεί υπογειοποίηση μόνο στα 5,16 χλμ για τα οποία είχε δεσμευθεί ο πρώην υπουργός Κώστας Καραμανλής και η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ.

     

    Αξίζει να αναφερθεί πως το έργο σύνδεσης της Πάτρας με το σύγχρονο σιδηρόδρομο, αποτελεί τη βάση για την εν συνεχεία σύνδεση προς Ηλεία κλπ. Τα έργα εκσυγχρονισμού στην γραμμή Κιάτο-Αίγιο-Πάτρα είναι σε εξέλιξη εδώ και πολλά χρόνια. Όμως καθυστερούν σημαντικά. Αυτό… «παγώνει» και το έργο Ρίο – Πάτρα το οποίο κατά το πρώτο σχέδιο έπρεπε να είναι έτοιμο από… το 2018! Αρα θα υπάρξει καθυστέρηση τουλάχιστον 10 – 15 ετών!

     

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ – ΤΩΡΑ: Σεισμός στην πόλη

    Σεισμική δόνηση έγινε αισθητή στην Πάτρα στις 6.25 τα...

    ΠΑΤΡΑ: Ενώπιον του ανακριτή οι “πέντε” που απήγαγαν και ξυλοκόπησαν τον 45χρονο – ΦΩΤΟ

    Προθεσμία για να απολογηθούν ενώπιον του Ανακριτή, ζήτησαν και...

    Η Αναστασία Γιούσεφ ξεσπά: «Έχω να σας πω ότι είστε εμετός, μαζέψτε την γλώσσα σας»

    Η Αναστασία Γιούσεφ βρέθηκε, τα τελευταία εικοσιτετράωρα, στις δικαστικές...

    ΠΑΤΡΑ: Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν την Παρασκευή 7-2-2025

    ΚΗΔΕΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΝΝΑ ΧΗΡΑ ΑΘΑΝ. ΑΛΗΦΡΑΓΚΗ ΕΤΩΝ 84 ΚΗΔΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ...
    Best Shop