Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει τραβήξει τα φώτα της διεθνούς ναυτιλίας επάνω του αφού κινείται συνεχώς στον τομέα των ναυπηγήσεων για λογαριασμό του ομίλου Capital.
H ιδιωτική-μη εισηγμένη Capital Maritime & Trading διπλασίασε τις παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2.
Πιο συγκεκριμένα έβαλε άλλες δύο παραγγελίες για πλοία μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων το καθένα στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους στα τέσσερα.
Το συνολικό κόστος για τα δύο πλοία ανέρχεται στα 160 εκατομμύρια δολάρια ήτοι 80 εκατομμύρια το καθένα. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές είναι ακριβότερα από τα δύο πρώτα που παρήγγειλε η Capital Maritime & Trading 72,5 εκατομμύρια το καθένα ήτοι 145 εκατομμύρια στο σύνολο.
Η παραγγελία της Capital για πλοία μεταφοράς CO2 είναι η μεγαλύτερη που υφίσταται σήμερα. Παγκοσμίως έχουν δοθεί συνολικά εννέα παραγγελίες για ναυπήγηση τέτοιου είδους πλοίων εκ των οποίων τα τέσσερα είναι της Capital.