Οδοντωτός: Στα 11 εκ. ευρώ τελικά η επέκταση από Καλάβρυτα – Αγία Λαύρα

    Ημερομηνία:

    Το χαρακτηρισμένο ήδη ως «Εργο Εθνικής Σημασίας» της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής του Οδοντωτού από τα Καλάβρυτα ως την Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας, θα κοστίσει, εντέλει, πολύ περισσότερα από τα 5 εκατ. ευρώ, που αρχικά είχε ειπωθεί.

    Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της εφημερίδας «Πελοπόννησος», στον ΟΣΕ εκτιμάται πια ότι το έργο θα φτάσει κοντά στα 11 εκατ. €. και κατόπιν πρωθυπουργικής επιθυμίας θα χρηματοδοτηθεί εξολοκλήρου από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

    Μετά τον χαρακτηρισμό, ως «εθνικό έργο», θα δοθεί εντολή για εκπόνησης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, για να ξεκινήσουν μετά οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων, που βάσει χάραξης της νέας γραμμής των 5 χλμ., θα απαιτηθούν σε συνολικά 58 σημεία της διαδρομής, μετά κάποιων εμποδίων.
    Η όλη διαδικασία ΜΠΕ και απαλλοτριώσεων, θα κρατήσει πάνω από 1 χρόνο.

    Πάντως, η αναγκαιότητα της επέκτασης, η σπουδαιότητα και ιστορικότητα του Οδοντωτού, έχουν οδηγήσει στην ξεκάθαρη πολιτική βούληση να μην υπάρξουν εμπόδια και καθυστερήσεις.

    Σκέψη των διοικούντων στον ΟΣΕ είναι, παράλληλα, το τρενάκι να υπαχθεί σε νεοσυσταθείσα εταιρεία και να λειτουργεί ως τουριστικό, χωρίς να αποκλείεται μάλιστα συμμέτοχοι στο εταιρικό σχήμα να κληθούν να είναι τόσο η Περιφέρεια ΔΕ, που θα χρηματοδοτήσει το έργο, όσο και ο οικείος Δήμος των Καλαβρύτων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΚΚΕ: Κατάθεση στεφάνων στην παλιά Ασφάλεια Πατρών

    Κατάθεση στεφάνων στο χώρο του πρώην Παραρτήματος του Πανεπιστημίου...

    Τι έγινε στη δίκη για το Πολυτεχνείο: Οι «δύο ξένοι», τα Dunhill του Ντερτιλή και ο εκτελεστής με το τσιγάρο

    Η δίκη για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, τον Νοέμβριο του...

    Πολιτική κουζίνα με μία απ’ όλα και 10 κόμματα: Τραπέζια, σούβλες και μαδήματα…! Ο ρόλος του Νίκου Νικολόπουλου

    Στον απόηχο των μεγάλων ενεργειακών συμφωνιών του Ζαππείου, το κυβερνών...

    Πάτρα: «Αγκάθι» το κτιριακό της Θέμιδας

    Η έλλειψη αιθουσών στο Δικαστικό Μέγαρο της Πάτρας αποτελεί...