Δύο ευρώ εξοικονομεί η δημόσια διοίκηση για κάθε ηλεκτρονική κλήση αυτόματης παροχής στοιχείων (web services), που πραγματοποιείται στο gov.gr. Στο ποσό αυτό προστίθεται περίπου 1 ευρώ που αντιστοιχεί στην εξοικονόμηση για τους πολίτες, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Deloitte για τα οφέλη του κέντρου διαλειτουργικότητας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το κέντρο διαλειτουργικότητας αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, διασφαλίζοντας ότι τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου «συνομιλούν» μεταξύ τους. Δίνει ακόμη τη δυνατότητα στους φορείς της δημόσιας διοίκησης να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω διαδικτυακών κλήσεων (web services), σε 24ωρη βάση, διασυνδέει 431 πληροφοριακά συστήματα, έχοντας πραγματοποιήσει (από τον Ιανουάριο του 2020) 417 εκατ. αυθεντικοποιήσεις χρηστών και εξυπηρετήσει 459 εκατ. διαδικτυακών κλήσεων.
Συνολικά για τους πολίτες και για τη δημόσια διοίκηση το δυνητικό όφελος τοποθετείται σε βάθος πενταετίας στα 3 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την έρευνα, τη διετία από τον Μάρτιο 2020 έως τον Μάρτιο 2022 διεκπεραιώθηκαν 459 εκατ. κλήσεις προς το ΚΕ.Δ (web services). Γίνεται η υπόθεση εργασίας ότι περίπου το 70% των κλήσεων, δηλαδή περίπου 321 εκατ. κλήσεις ΚΕ.Δ, εκκινήθηκαν με στόχο να υποστηρίξουν τις 273 εκατ. επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο gov.gr την ίδια περίοδο (οι λοιπές κλήσεις αφορούν ενδο-υπηρεσιακές ανάγκες της δημόσιας διοίκησης).