Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ βρίσκονται πλέον δύο διαρρήκτες που είχαν “χτυπήσει” στην Πάτρα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πάτρας εξάρθρωσαν εγκληματική οργάνωση που εμπλέκεται σε τουλάχιστον 10 διαρρήξεις σε Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή. Οι συλλήψεις των δραστών έγιναν μετά συντονισμένη παρακολούθηση, σε Αιγιάλεια και Κορινθία. Ήδη έχουν ταυτοποιηθεί και άλλα 4 μέλη της οργάνωσης που αναζητούνται. Να σημειωθεί οτι είχαν αποκομίσει από τις διαρρήξεις μεγάλο χρηματικό ποσό.
Οι αστυνομικοί της Πάτρας έπιασαν τους δύο κακοποιούς που είχαν ρημάξει την πόλη
Ημερομηνία:



