Οι Έλληνες εφοπλιστές κόντρα σε Ιάπωνες και Κινέζους – «Μάχη» γιγάντων για τις ναυπηγήσεις

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    Έλληνες, Ιάπωνες και Κινέζοι εφοπλιστές διαγωνίζονται στις ναυπηγήσεις πλοίων παγκοσμίως. Ιδιαίτερη τους τελευταίους 12 μήνες είναι η κόντρα μεταξύ Ελλήνων και Ιαπώνων πλοιοκτητών είναι έντονη σε συγκεκριμένους τύπους πλοίων.

    Σύμφωνα με  έκθεση του ναυλομεσιτικού ομίλου Allied οι Έλληνες πλοιοκτήτες έδωσαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 36 bulk carriers, ενώ οι Ιάπωνες για τη ναυπήγηση 35.

    Το ενδιαφέρον στρέφεται και  στα υγραεριοφόρα πλοία. Σύμφωνα με την Allied, εντός των τελευταίων 12 μηνών, Ιάπωνες πλοιοκτήτες τοποθέτησαν παραγγελίες για 28 gas carriers έναντι 23 των Ελλήνων.

    Όσον αφορά τον τύπο του πλοίου, επί του παρόντος υπάρχουν 47 δεξαμενόπλοια σε παραγγελία για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών, 3 δεξαμενόπλοια χημικών και προϊόντων, 63 δεξαμενόπλοια υγροποιημένου αερίου, 30 πλοία μεταφοράς μεταλλεύματος και χύδην φορτίου, 53 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3 φορτηγά πλοία σε παραγγελία.

    Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες αντιπροσωπεύουν το 24,41% των παγκόσμιων δεξαμενόπλοιων στόλου, το 15,80% του στόλου των πλοίων μεταφοράς μεταλλευμάτων και χύδην φορτίου και το 10,49% του στόλου υγροποιημένου αερίου.

    GYMALL

    Συνολικά ο ελληνόκτητος στόλος ανέρχεται σε 6,7% του παγκόσμιου στόλου από πλευράς αριθμού πλοίων, 13,1% από πλευράς GT και 15,3% από πλευράς DWT.

    Ειδικότερα, καταγράφηκε αύξηση του ελληνικού στόλου https://www.newmoney.gr/tag/ellinoktitos-stolos/ως ποσοστό του παγκόσμιου στόλου στις κατηγορίες των πλοίων μεταφοράς μεταλλευμάτων και χύδην φορτίων και των φορτηγών πλοίων.

    Με εξαίρεση τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων και προϊόντων, τα πλοία μεταφοράς μεταλλευμάτων και χύδην φορτίων, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα φορτηγά πλοία που αυξήθηκαν ελαφρώς σε όρους DWT, οι υπόλοιπες κατηγορίες κατέγραψαν μικρή μείωση ή παρέμειναν αμετάβλητες όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων ή DWT σε σχέση με τον αντίστοιχο παγκόσμιο τύπο στόλου για το έτος 2022.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στο MEGA ο τελικός του Conference League

    Η πρόκριση μιας ελληνικής ομάδας σε τελικό διασυλλογικής διοργάνωσης...

    Γιάννης Καπετάνιος: Αποκάλυψε το αστείο ποσό που πήρε για επεισόδιο που έπαιξε σε επανάληψη

    Ο Γιάννης Καπετάνιος μίλησε για το τέλος της πολυετούς...

    Κεφαλονιά: Το Κτήμα Χαριτάτου ανοίγει τις πόρτες του στις 18-19 Μαΐου -Δωρεάν ξεναγήσεις, οινογευσίες και μουσική

    Ένα διήμερο γεύσεων και χαλάρωσης θα ζήσουν όσοι επισκεφτούν...

    Περιπέτεια στον αέρα για την Όλγα Κεφαλογιάννη: Δεν προσγειώθηκε στην Κεφαλονιά λόγω καιρού

    Εξαιτίας των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στο αεροδρόμιο της...