Οι ελληνικές εταιρείες που κέρδισαν φέτος από την κλιματική αλλαγή

    Ημερομηνία:

    O ανάποδος καιρός με τους πολυήμερους καύσωνες, την παρατεταμένη ανομβρία κ.λπ. δεν προκαλεί μόνον αναστάτωση, προβλήματα και ποικίλες ζημίες. Υπάρχουν δύο κατηγορίες επιχειρήσεων που έχουν ωφεληθεί. Η μια είναι είναι οι Ζυθοποιίες. Όταν γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις αποτελεσμάτων από Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Ζυθοποιία Αταλάντης και όλες τις άλλες μονάδες του κλάδου, θα βρεθούμε προ εντυπωσιακών επιδόσεων, καθώς αυτό το καλοκαίρι οι πωλήσεις έχουν σημειώσει ρεκόρ. Ένας άλλος ωφελημένος της κλιματικής αλλαγής είναι η Σαράντης. Η εισηγμένη εταιρία έχει σημαντική βελτίωση των περιθωρίων κέρδους λόγω του ζεστού καιρού καθώς υπάρχει τεράστια ζήτηση για αντηλιακά τα οποία έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους. Η Σαράντης παράγει τα αντηλιακά Carroten και μάλιστα προσπαθεί να μπει στην αμερικανική αγορά και έχει αρχίσει να πουλάει τα Carroten μέσω της Amazon. Η φρέσκια (ανέλαβε πέρυσι) διοίκηση της Σαράντης μιλώντας χθες στους αναλυτές είπε πως η θετική τάση που καταγράφηκε το Α’ εξάμηνο συνεχίζεται και η ελληνική αγορά κινείται με ρυθμό +18%, δηλώνοντας πως θα επιτευχθεί ο στόχος για 18 εκατ. EBITDA φέτος. H εταιρεία επενδύει φέτος 15 εκατ. και το Δ’ τρίμηνο της χρονιάς πρέπει να αρχίσει η κατασκευή του κέντρου logistics στα Οινόφυτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σε αυτή την ηλικία είναι πιθανότερο ένας άντρας να απατήσει

    Ηαπιστία είναι ένα κοινό αγκάθι σε πολλές μακροχρόνιες σχέσεις και...

    Παραμένετε σε μία σχέση που δεν αξίζει; Δέκα σημάδια για να το καταλάβετε

    Όλοι έχουμε κάνει σχέση με ανθρώπους που ξέρουμε ότι δεν είναι...

    Ακρίβεια: Χωριάτικη σαλάτα από.. “χρυσάφι” – Από συνοδευτικό έγινε κυρίως πιάτο

        Του Θάνου Κλωνόπουλου Τα παλιά τα χρόνια λέγαμε… «Πιάσε μια χωριάτικη». Σήμερα...

    Beach bars στη Χαλκιδική με «τιμές πίστας», ζώνες χρέωσης και ξαπλώστρες! ΔΕΙΤΕ ΤΙΜΕΣ ΣΟΚ

    Η Χαλκιδική φαίνεται να υιοθετεί με ταχύτητα το μοντέλο τιμολόγησης και...