Στην εποχή της ακρίβειας, του πληθωρισμού και της «έκρηξης» στις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος συμβαίνουν και παράδοξα, με τους ιδιόκτητες συνεργειών αυτοκινήτων να βλέπουν αύξηση του τζίρου τους και αυτό επειδή η πλειοψηφία των ιδιοτήτων δεν κάνει σέρβις.
Ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Μηχανικών Αυτοκινήτων Αχαΐας και αντιπρόεδρος της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Επισκευαστών, Γιάννης Διδάχος, λέει στην «Πελοπόννησο», ότι το φετινό καλοκαίρι παρατηρείται αύξηση που αγγίζει το 20% σε σχέση με το 2023. Η αύξηση έχει εξήγηση και οφείλεται στο γεγονός ότι η πλειοψηφία των ιδιόκτητων ΙΧ, επειδή δεν έχουν την ευκαιρία να κάνουν το τακτικό σέρβις συντήρησης, βλέπουν συχνότερα να δημιουργούνται βλάβες και τότε πηγαίνουν αναγκαστικά στο συνεργείο.
Οπως μας αναφέρει άνθρωπος του κλάδου, υπήρξε περίπτωση που, μετά από έλεγχο, διαπιστώθηκαν 12 σημεία ελλείψεων που χρειάζονταν αλλαγή ανταλλακτικών και ο ιδιόκτητης επέλεξε να κάνει μόνο στο ένα, στο πιο απαραίτητο -στα τακάκια των φρένων.
Ο Γιάννης Διδάχος δήλωσε: «Στον κλάδο μας συμβαίνει το εξής αξιοπερίεργο: ενώ οι ιδιοκτήτες δεν κάνουν πλέον σέρβις στα ΙΧ τους, έχουν αυξηθεί οι επισκέψεις στα καταστήματά μας λόγω των πολλών βλαβών που έρχονται λόγω της έλλειψης σέρβις. Μιλάμε για αύξηση που σε σχέση με το 2023 κυμαίνεται στο 20% και αυτό είναι θετικό, όμως δεν είναι σωστό το ότι αφήνουν τα οχήματα τους χωρίς συντήρηση. Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν οικονομική στενότητα. Είναι φανερό σε κάθε επίσκεψη και κάνουν τα απολύτως απαραίτητα».
Πάντως, η αύξηση επισκεψιμότητας δεν σημαίνει αυτόματα και αύξηση κερδών για τους ιδιόκτητες των συνεργείων, καθώς έχουν και αυτοί με τη σειρά τους να αντιμετωπίσουν τα αυξημένα έξοδα λειτουργίας, όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά και το αυξημένο μισθολογικό κόστος, με την άνοδο του κατωτάτου μισθού.