Οι προορισμοί που προτίμησαν οι Ελληνες στο εξωτερικό το 2024 (πίνακας)

    Ημερομηνία:

    Το Λονδίνο εκτόπισε για πρώτη φορά τη Ρώμη όσον αφορά τους προορισμούς εξωτερικού που προτίμησαν οι Ελληνες το 2024, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια ούτως ή άλλως έχουν αυξήσει τα ταξίδια τους εκτός των τειχών.

    Φλίγκος

    Tα στοιχεία από την έρευνα της εξειδικευμένης εταιρείας Τourix με βάση την ανάλυση των διαδικτυακών αναζητήσεων στην Google για την τελευταία τριετία, δείχνουν ότι στη διάρκεια των τελευταίων ετών κι εστιάζοντας στο 2024 φαίνεται ότι έχει αλλάξει ο «χάρτης» των ταξιδιωτικών προτιμήσεων των Ελλήνων. Όπως προκύπτει από τη χρήση προηγμένων εργαλείων ανάλυσης τάσεων, η ομάδα Data & Business Analytics της Tourix επεξεργάστηκε τα δεδομένα και διαπίστωσε ότι «ενώ η Ρώμη διατήρησε την πρωτιά το 2022 και 2023, το Λονδίνο σημείωσε σταθερή άνοδο από την 3η θέση το 2022 στην κορυφή το 2024. Παράλληλα, παρατηρείται σταθερότητα σε προορισμούς όπως η Κωνσταντινούπολη (4η θέση) και η Βιέννη (5η θέση), ενώ η Βαρκελώνη δείχνει αξιοσημείωτη δυναμική, ανεβαίνοντας από την 9η θέση το 2022 στην 6η το 2024. Αξίζει επίσης να σημειωθεί η σταθερή παρουσία του Ντουμπάι στο Top-10, υποδηλώνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον για προορισμούς εκτός Ευρώπης».

    Οι προορισμοί που προτίμησαν οι Ελληνες στο εξωτερικό το 2024 (πίνακας)

    ICECAP

    Αναλυτικότερα ως προς τα έξι κύρια ευρήματα της Έρευνας:

    ● Το Λονδίνο εκτοπίζει τη Ρώμη μετά από δύο χρόνια στις αναζητήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών ως τοπ προορισμός εξωτερικού.
    ● Η Βαρκελώνη κάνει δυναμική είσοδο στο Top-6
    ● Το Ντουμπάι κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις
    ● Σταθερή η δυναμική της Κωνσταντινούπολης
    ● Η Βιέννη παραμένει σταθερή αξία στην 5η θέση
    ● Η Νέα Υόρκη, παρά την αύξηση στον όγκο αναζητήσεων, δεν κατάφερε να εισέλθει στο Top-10, παραμένοντας εκτός ανταγωνισμού έναντι των δημοφιλών ευρωπαϊκών προορισμών.

    Ο Σταύρος Κεφαλάς, συνιδρυτής της Tourix, επισημαίνει ότι «η συστηματική παρακολούθηση των τάσεων αποτελεί πλέον στρατηγικό εργαλείο για τα ταξιδιωτικά γραφεία ώστε αυτά να προσαρμόζουν έγκαιρα τα πακέτα τους στους αναδυόμενους προορισμούς, ενώ παράλληλα να ανανεώνουν τις προτάσεις τους για τους διαχρονικά δημοφιλείς προορισμούς, ώστε να

    διατηρούν την ελκυστικότητα τους προς το ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό που επιθυμεί να ταξιδέψει στο εξωτερικό».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Madalina Ghenea με sexy μαύρο bodysuit

    Η Madalina Ghenea μας δείχνει το αψεγάδιαστο κορμί της...

    Θρίλερ στο Ελληνικό: Νέες πληροφορίες για την οικιακή βοηθό της οικογένειας – Και τρίτη γυναίκα εμπλέκεται στην υπόθεση

    Συνεχίζεται το θρίλερ γύρω από τους τρεις θανάτους της οικογένειας...

    Κλάδος αυτοκινήτου: Υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο από 1η Ιουλίου – Τι αλλάζει για συνεργεία και εμπόρους

    Από την 1η Ιουλίου 2025, οι επιχειρήσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου θα...