ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑ – ΛΟΥΞ: Μετά την δοκιμασία του 2022… μεγάλη επίδοση και κερδοφόρα τροχιά!

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Η οικογένεια Μαρλαφέκα, τα τρία αδέλφια Γιάννης, Κώστας και Πλάτωνας κατάφεραν με μεθοδευμένες κινήσεις να ανατρέψουν την δοκιμασία που πέρασε η εταιρεία το 2022 και στην κυριολεξία… να περάσουν και πάλι στην εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης. Το 2022 ήταν μία χρονιά που η Λουξ Μαρλαφέκας δοκιμάστηκε σημαντικά. Η κατακόρυφη αύξηση των τιμών των α’ και β’ υλών και του ενεργειακού κόστους είχαν σαν αποτέλεσμα η γνωστή εταιρεία αναψυκτικών από την Αχαϊα να ‘γράψει’ ζημιές παρά τις όποιες προσπάθειες περιορισμού του λειτουργικού κόστους που έγιναν από τη διοίκηση υπό τον Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Γιάννη Μαρλαφέκα.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Τα αποτελέσματα του 2023, που δημοσιοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα από την εταιρεία, έδειξαν ότι η εικόνα πλέον έχει αλλάξει. Η οριακή αύξηση του κύκλου εργασιών όχι μόνο συνοδεύτηκε από επιστροφή της ΛΟΥΞ σε κερδοφόρα τροχιά αλλά και με μία καλή επίδοση.

     

    Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 35,87 εκατ. ευρώ, από 35,08 εκατ. ευρώ το 2022. Την ίδια ώρα τα EBITDA ήταν στα 4,57 εκατ. ευρώ, από ζημίες 73 χιλ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Αντίστοιχα το τελικό αποτέλεσμα “έδειξε” καθαρά κέρδη 2,28 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,55 εκατ. ευρώ το 2022.

     

    Ο παράγοντας, που σύμφωνα με την διοίκηση της ΛΟΥΞ, έπαιξε το βασικότερο ρόλο γι αυτή την εικόνα ήταν η κίνηση της να προχωρήσει, έπειτα από αρκετά χρόνια, σε ανατιμήσεις. Συνδυαστικά βοήθησαν επίσης η διόρθωση που επήλθε στις τιμές α’ και β’ υλών και ενέργειας μετά την κορύφωση τους στους τελευταίους μήνες του 2022. «Για την επόμενη χρήση που θα λήξει τη 31η Δεκεμβρίου 2024 προβλέπεται συνέχιση της κερδοφορίας της Εταιρείας, καθώς οι κινήσεις και η στρατηγική που έχει θεσπίσει η Διοίκηση για τη προμήθεια των Ά υλών και το ενεργειακό κόστος έχει ως σκοπό τον εξορθολογισμό του κόστους», αναφέρεται στην οικονομική έκθεση.

     

    Σημειώνεται δε πως «η Εταιρεία, παρόλο την ρευστή κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική Οικονομία, παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ρευστότητας και σε συνδυασμό με τις μηδενικές δανειακές της υποχρεώσεις προς τραπεζικά ιδρύματα, προσδίδει στην Εταιρεία μία πρόσθετη ασφάλεια ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική και βιώσιμη, κερδίζοντας συνεχώς μερίδια αγοράς».

     

    Είναι ενδεικτικό πως στο τέλος της περυσινής χρήσης τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου της εταιρείας ήταν στα 17,51 εκατ. ευρώ. Παράλληλα το σύνολο της καθαρής θέσης ήταν στα 28,61 εκατ. ευρώ.

     

    Από την άλλη το σύνολο των υποχρεώσεων της ΛΟΥΞ, που επίσης ελέγχει το 42,34% της εταιρείας εμφιάλωσης νερού Δίρφυς ΑΕ, ήταν 18,53 εκατ. ευρώ έναντι 20,11 εκατ. ένα χρόνο πριν.

    Συνολικά η εταιρεία απασχολεί 127 άτομα και παράλληλα το δίκτυο της υποστηρίζεται από 450 και πλέον αντιπροσώπους σε όλη τη χώρα

    Η Λουξ διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής, εμφιάλωσης και διανομής, καθώς και γραφεία στην Αθήνα, όπου έχει μεταφερθεί η έδρα από την 24η Ιανουαρίου 2020. Η πρώτη μονάδα, είναι το εργοστάσιο παραγωγής στο Κεφαλόβρυσο. Η δεύτερη μονάδα είναι το κέντρο διανομής, που βρίσκεται στην δημοτική κοινότητα Σαραβαλίου Πατρέων και η τρίτη μονάδα, είναι οι εγκαταστάσεις παραγωγής συσκευασιών, τύπου PET, στο Αίγιο. Επίσης, το 2008, η Εταιρεία δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο κέντρο logistics στο Κορωπί Αττικής, με στόχο τη μείωση του κόστους μεταφοράς και του χρόνου παράδοσης.

     

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Σήμερα η Λουξ εμπορεύεται:

     

    Δέκα διαφορετικά είδη αναψυκτικών (πορτοκαλάδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκαλάδα free, λεμονάδα, Cola Λουξ, βυσσινάδα, Λουξ mix, γκαζόζα, σόδα και τόνικ)

    Τρία είδη αναψυκτικών plus n’ light (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, Cola Λουξ)

    Πέντε είδη παγωμένο τσάι (λεμόνι, ροδάκινο, κόκκινα φρούτα και μαύρο τσάι με γεύσεις λεμόνι και ροδάκινο)

    Τέσσερα είδη χυμών (Πολυβιταμινούχος extra 9, μήλο -πορτοκάλι-καρότο, πορτοκάλι, ροδάκινο)

    Ένα είδος εμπορίας (εμφιαλωμένο νερό ΔΙΡΦΥΣ)

    «Βασικοί στόχοι του Ομίλου και της Εταιρείας παραμένει η ισχυροποίηση της στην εγχώρια αγορά, η αρτιότερη κάλυψη των ολοένα αυξανόμενων αναγκών των πελατών της και η διεύρυνση της παρουσίας της σε νέες αγορές και σε νέους κλάδους εφαρμόζοντας την εξειδικευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει, τόσο μέσω της εξάπλωσης σε νέες γεωγραφικές αγορές όσο και μέσω της κυκλοφορίας νέων προϊόντων. Επομένως, η Λουξ Μαρλαφέκας Α.Β.Ε.Ε., ως απόρροια των ορθών επιλογών της διοίκησης και του σωστού σχεδιασμού του προγράμματος ανάπτυξης που ακολουθεί, αναμένεται να έχει ανοδική πορεία και να παραμείνει μια υγιής και εξελισσόμενη Ελληνική Εταιρεία», σημειώνει η διοίκηση.

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑ - ΛΟΥΞ: Μετά την δοκιμασία του 2022… μεγάλη επίδοση και κερδοφόρα τροχιά!

    Τα αδέρφια Μαρλαφέκα. Από αριστερά: Κώστας, Γιάννης και Πλάτων

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Taste Atlas: Η Πελοπόννησος η δεύτερη καλύτερη περιοχή στον κόσμο για φαγητό

    Το Taste Atlas  μετρά αντίστροφα για τα φετινά World Food Αwards...

    Mαλακά μπισκότα λεμονιού με γλάσο lemon cream cheese

    Αν είστε λάτρεις του λεμονιού στα γλυκά, τότε πρέπει...

    Οι 5 καλύτερες στάσεις στο σεξ για τις γυναίκες

    Η απόλαυση στο σεξ μπορεί να είναι υποκειμενική, ωστόσο...

    ΠΑΤΡΑ: Μέχρι το Καρναβάλι θα είναι έτοιμη η Πλατεία Ολγας – ΦΩΤΟ

    Μέχρι την περίοδο του καρναβαλιού αναμένεται να είναι έτοιμη...
    Best Shop