Το MG Cyberster, από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο, έδειξε ικανό να φέρει μεγάλη αναστάτωση στα δεδομένα της σημερινής αυτοκινητοβιομηχανίας, συνδυάζοντας συναρπαστικές επιδόσεις, μηδενικές εκπομπές ρύπων και εντυπωσιακό σχεδιασμό σε ένα πακέτο που είναι καινοτόμο και προσιτό σε τιμή.
Κάνοντας δυναμική την παρουσία του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό roadster πρόκειται να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων με την εντυπωσιακή ισχύ, την αυτονομία και την εξαιρετικά χαμηλή τιμή για τα δεδομένα της .
Στο επίκεντρο της γοητείας του Cyberster είναι οι επιδόσεις του. Με κινητήρια δύναμη ένα σύστημα διπλού κινητήρα που παράγει αξιοσημείωτους 536 ίππους και 725 Nm ροπής, το Cyberster κάνει το 0-100 km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.
Αυτό το καθιστά το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει φέρει ποτέ το εμβληματικό σήμα της MG, κάτι που δείχνει ότι οι Κινέζοι δεν αστειεύονται με την σύγχρονη αναβίωση της μάρκας.
Για πιο ισορροπημένο οδηγικό χαρακτήρα, θα υπάρχει και έκδοση με έναν κινητήρα, με απόδοση 340 ίππους, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα.
Παρά τις εξαιρετικές επιδόσεις, η εταιρεία δεν αδιαφορεί για την αυτονομία. Με μία μπαταρία των 77 kWh, η αυτονομία του ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Ένα ακόμα δυνατό χαρτί του αυτοκινήτου είναι η εντυπωσιακή σχεδίαση η οποία έγινε στο προηγμένο στούντιο σχεδιασμού της SAIC στο Λονδίνο.
Το roadster διαθέτει κλασικές αναλογίες βρετανικού σπορ αυτοκινήτου εμπλουτισμένες με σύγχρονο στυλ και διαστάσεις που αγγίζουν σε μήκος τα 4.535 χλστ., πλάτος τα 1.913 χλστ. και ύψος 1.329 χλστ..
Από το μακρύ, σμιλευμένο καπό του μέχρι το κομψό, αεροδυναμικό προφίλ του, κάθε πτυχή του σχεδιασμού του Cyberster είναι προσεκτικά επεξεργασμένη ώστε να προκαλεί μια αίσθηση δυναμισμού και σπορ χαρακτήρα.
Ένα από τα πιο ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Cyberster είναι οι πόρτες τύπου Lamborghini, οι οποίες προσθέτουν μία εξωτική πινελιά στο αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό, το Cyberster προσφέρει μια φουτουριστική και τεχνολογικά εστιασμένη καμπίνα, σχεδιασμένη για να παρέχει άνεση και λειτουργικότητα, ενώ πλούσιο είναι και το ψηφιακό πακέτο με πλήθος από οθόνες που θυμίζουν video game και σύγχρονο εξοπλισμό διασύνδεσης.
Τα πάντα όμως καταλήγουν στην τιμή. Και εκεί φαίνεται ότι η MG είναι αποφασισμένη να κάνει κίνηση ματ, καθώς η τιμή του στην Βρετανία (όπου είναι και η κύρια ευρωπαϊκή αγορά της μάρκας) αναμένεται να είναι κοντά στις 50.000 ευρώ για την ισχυρή έκδοση και λίγο πιο πάνω από τις 40.000 ευρώ για την μικρότερη.
Το λανσάρισμά του αναμένεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες, και πάντως πριν το καλοκαίρι, με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να βλέπουν ότι ένα ακόμα οχυρό, αυτό των σπορ roadsters μοιάζει έτοιμο να πέσει και αυτό.