Όταν η Toyota παρουσίασε την πρώτη γενιά του GR86 μπήκε τέλος σε μια διαδικασία αμφισβήτησης της πρόθεσής της περί της δημιουργίας αυτού.
Επιτέλους, η ιαπωνική εταιρεία θα είχε ξανά ένα όχημα το οποίο θα επανέφερε την ικανότητά της να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία να προσφέρουν ικανοποίηση στον οδηγό με τον σπορ χαρακτήρα τους.
H πρώτη γενιά του πισωκίνητου οχήματος 2+2 θέσεων παρουσιάστηκε πριν από 11 χρόνια και η δεύτερη πριν από δύο, το 2021 (φωτογραφίες). Ωστόσο, ήδη έχει ξεκινήσει η προσπάθεια για την εξέλιξη και δημιουργία της επόμενης, άρα έχουν αρχίσει να υπάρχουν οι πρώτες πληροφορίες περί αυτής.
Βάσει όσων έχουν γίνει γνωστά, το καινούργιο GR86 πιθανότατα θα έχει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα υβριδικής διάταξης, αντί του ατμοσφαιρικού που υπάρχει τώρα κάτω από το καπό του. Αυτός, θα είναι κάποια εκδοχή του τρικύλινδρου που υπάρχει στο GR Yaris ή στην GR Corolla.
Αυτό σημαίνει ότι θα καταργηθεί ο boxer των 2,4 λίτρων ο οποίος προέρχεται από τη Subaru. Μιας και αναφέραμε αυτή, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στη επόμενη γενιά του μοντέλου δεν θα υπάρξει το BRZ, το «αδερφάκι» του GR86.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον ιαπωνικό αυτοκινητικό Τύπο, όπως και στον αυστραλιανό, το καινούργιο μοντέλο θα εξελιχθεί αποκλειστικά από τους ανθρώπους της Toyota και δεν θα είναι σε συνεργασία με τη Subaru, όπως έχει γίνει ως τώρα.
Όπως αναφέρεται, θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της Toyota και πιθανόν να έχει κινητήρα 1,4 λίτρων, ο οποίος θα είναι μια μικρότερης χωρητικότητας παραλλαγή του υπερτροφοδοτούμενου 1,6 λίτρων που χρησιμοποιείται τώρα στα GR Yaris και GR Corolla.
Τέλος, οι πληροφορίες στον ιαπωνικό Τύπο είναι αντικρουόμενες αναφορικά με τη χρονιά στην οποία θα παρουσιαστεί η τρίτη γενιά του GR86. Για παράδειγμα, το περιοδικό Best Car αναφέρει ότι αυτό θα γίνει το 2025, ενώ το Mag-X ότι θα εμφανιστεί επίσημα το 2028.