
Από τη στιγμή που η συζήτηση για το πλάνο ανάπλασης της πρώην βιομηχανίας Λαδόπουλου μεταφέρθηκε για κάποιο από τα επόμενα περιφερειακά συμβούλια -όχι βέβαια χωρίς τις ενστάσεις της αντιπολίτευσης- το μείζον θέμα που κυριάρχησε στη χθεσινή διαδικασία ήταν οι αντιδρομήσεις και οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από και προς το κέντρο της Πάτρας.

Παρούσα, μάλιστα, ήταν και η αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Πατρέων Αναστασία Τογιοπούλου, η οποία δεν έκρυψε την ικανοποίησή της για τη διευθέτηση της συγκεκριμένης εκκρεμότητας. Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Tις επόμενες ημέρες οι μελέτες θα οδηγηθούν και πάλι στη Δημοτική Επιτροπή, έτσι ώστε να υποβληθούν ξανά στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων. Θεωρούμε ότι δεν θα υπάρξει άλλο πρόβλημα, καθώς οι μελέτες είναι εμπεριστατωμένες και αναλυτικές».
Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της εισήγησή της στο περιφερειακό συμβούλιο η Αναστασία Τογιοπούλου τόνισε ότι «το θέμα οδήγησε εδώ η στάση της Διεύθυνσης Τεχνικού Ελέγχου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η οποία θεώρησε τότε ότι ένα κομμάτι της οδού Κορίνθου από την οδό Αγίας Σοφίας έως τη λεωφόρο Γούναρη αποτελεί τμήμα του εθνικού δικτύου οπότε απαιτείτο η έγκριση του περιφερειακού συμβουλίου. Στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν ανεπιβεβαίωτοι χαρακτηρισμοί οδών».

Σε κάθε περίπτωση, μετά από όλη αυτήν την πολύμηνη καθυστέρηση οι αντιδρομήσεις και οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα προχωρήσουν πλέον, κανονικά, και θα φέρουν και τη σφραγίδα και του περιφερειακού συμβουλίου.
ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ: «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ»
Ο αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος αναφέρθηκε στη μελέτη προσαρμογής σηματοδότησης και σήμανσης επί των οδών Κορίνθου, Κανακάρη-Ναυαρίνου από Ελευθερίου Βενιζέλου μέχρι Αγίας Σοφίας. «Η μελέτη αποσκοπεί στην αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και της λειτουργικότητας των οδών μέσω της προσαρμογής της σηματοδότησης και της σήμανσης και εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αστικών αναπλάσεων και συγκοινωνιακών παρεμβάσεων, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας στην Πάτρα» τόνισε και αναφέρθηκε διεξοδικά στην αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου, η οποία στο τμήμα από την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου έως την οδό Αγίας Σοφίας θα λειτουργεί ως μονόδρομος, στην αντιστροφή και τοποθέτηση νέων φωτεινών σηματοδοτών και στις ρυθμίσεις στάθμευσης, που έχουν στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
