Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Ημερομηνία:

    Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο κλάδο των super market με τους καταναλωτές να δαπανούν online το 2024 €335 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δηλαδή 9% περισσότερα από το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85 που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3τμχ σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν:

    +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.

    Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΛΥΚΕΙΟ ΕΡΥΜΑΝΘΕΙΑΣ: “ Μην πετάτε την μπάλα στην εξέδρα και μιλήστε για την ταμπακιέρα.”

    Απάντηση στην  ανακοίνωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και σε...

    Πέτρος Πυλαρινός για τους “Πατρινούς” Alcatrash: Δεν θα θέλαμε να είμαστε σε κάποια εκπομπή

    Για τη στάση του συγκροτήματος «Alcatrash» απέναντι στην τηλεόραση...

    Οι γιατροί που εφημερεύουν το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Ιουλίου

    ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ: Αλεξανδρόπουλος Δημήτριος Μαιζώνος 20-22, 26223, Πάτρα Τηλέφωνα: 2614008649. 6932295107 ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΙ: Ανδρικόπουλος Βλάσιος Τηλέφωνα: 6936901845,...

    Στην Αθήνα για τον Ολυμπιακό ο Νασιμέντο – Ο 22χρονος Πορτογάλος αναμένεται να υπογράψει τετραετές συμβόλαιο

    Στην Ελλάδα βρίσκεται ο Ντιόγκο Νασιμέντο για να «τελειώσει»...