Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Ημερομηνία:

    Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο κλάδο των super market με τους καταναλωτές να δαπανούν online το 2024 €335 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δηλαδή 9% περισσότερα από το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85 που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3τμχ σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν:

    +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.

    Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γυναικείος αυνανισμός: Τι παθαίνουν οι γυναίκες!

    Ο γυναικείος αυνανισμός πλέον στις μέρες μας δεν είναι...

    To γνωρίζατε; – Tι σημαίνει όταν κάποιος απαντά μόνο με «ΟΚ» σύμφωνα με την ψυχολογία

    Το ΟΚ είναι μια συχνή απάντηση σε ερωτήσεις. Και παρότι...

    Καλό σεξ: Πώς να ζητήσετε αυτό που σας αρέσει, χωρίς να χαλάσετε το κλίμα – Μια ειδικός συμβουλεύει

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8c-%cf%83%ce%b5%ce%be-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%b6%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b1/