Το OPEN THEATRE ROCK FESTIVAL VOL.2 πλησιάζει!!!Έχουμε να σας ανακοινώσουμε τις μπάντες όπου θα ροκάρουν και φέτος!!8 μπάντες απ’ την πόλη μας και δυο εκτός!!
Παρασκευή 12 θα παίξουν
Not any more
Dope Druid
Σάββατο 13 θα παίξουν
Αnima Mortis
Wendigo
Legacy of a madman(tribute to Ozzy Ozbourne)
Να τονίσουμε ότι όλες οι μπάντες συμμετέχουν στην προσπάθεια μας για καλή μουσική ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ!!Ευχαριστούμε προκαταβολικά ολα τα παιδιά και ειδικά τους Drunk jackals όπου έρχονται από Κόρινθο και τους Wendigo όπου έρχονται από Αθήνα!!



