«Περιόρισαν την Όθωνος Αμαλίας, το μοναδικό φαρδύ δρόμο για την έξοδο της πόλης προς το Λιμάνι της και προς Πύργο με την δημιουργία δήθεν ποδηλατόδρομου (δεν τον χρησιμοποιεί κανένας)» τονίζει η Ώρα Πατρών.
Η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης αναφέρει τα εξής:
Με τις άστοχες, αναποτελεσματικές παρεμβάσεις τους, σε κέντρο και περιφέρεια, έχουν κάνει την ζωή των πολιτών αφόρητη. Μια πόλη σε νευρικό κλονισμό. Μια δημοτική αρχή που δε σέβεται την ασφάλεια, την ψυχική και σωματική υγεία των πολιτών.
Περιόρισαν την Όθωνος Αμαλίας, το μοναδικό φαρδύ δρόμο για την έξοδο της πόλης προς το Λιμάνι της και προς Πύργο με την δημιουργία δήθεν ποδηλατόδρομου (δεν τον χρησιμοποιεί κανένας), ενώ είχαν τη δυνατότητα και την άδεια να τον περάσουν μέσα από το παλιό λιμάνι και δίπλα στη θάλασσα, ως βήμα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου.
Κατήργησαν θέσεις στάθμευσης στα Προσφυγικά, Ζαρουχλέικα, έστειλαν στις καλένδες την αντιδρόμηση των Κανακάρη-Κορίνθου. Απαξίωσαν την ελεγχόμενη στάθμευση.
Πριν από έξι μήνες 25 Ιανουαρίου 2025 η κ. Τογιοπούλου είχε προβεί στις ίδιες ανακοινώσεις. Περσινά ξινά σταφύλια. Απλά άλλαξε το πρόσωπο της ίδιας ανέξοδης προπαγάνδας (επισυνάπτουμε σχετικά αποσπάσματα).
1.Γιατί η δημοτική αρχή πριν κάνει τις οποιεσδήποτε παρεμβάσεις δεν προχωρούσε στην μελέτη που τώρα δήθεν θα ξεκινήσει;
2. Γιατί δε συνεργαζόταν με το ΤΕΕ, Πανεπιστήμιο ;
3. Γιατί δεν έκανε το αίτημα για αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων το 2021, με το πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης;
Ποιος πληρώνει όμως τις συνέπειες αυτής της κατάστασης που δημιούργησαν στο κέντρο και την περιφέρεια οι φωστήρες της δημοτικής αρχής;
Οι συνέπειες για τους πολίτες, την τοπική οικονομία, τις Επιχειρήσεις είναι τεράστιες, ποιος θα καλύψει τους χαμένους τζίρους και τους κόπους μια ζωής;
Αλλά η Πολιτική του ΚΚΕ είναι ”όσο χειρότερα η κοινωνία, τόσο καλύτερα για το κόμμα”.
Η πόλη μας, η Πάτρα αποτελεί το πειραματόζωο αυτής της πολιτικής.