Ώρα Πατρών σε δημοτική αρχή για κυκλοφοριακό: Για όλα….φταίνε οι άλλοι…

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη Ώρα Πατρών αναφέρεται στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας και ασκεί δριμεία κριτική στη δημοτική αρχή για τον τρόπο διαχείρισης του θέματος.

    Στην ανακοίνωση αναφέρεται χαρακτηριστικά:

    “Δεν ξέφυγε ούτε αυτή τη φορά ο Δήμος Πατρέων από την πεπατημένη, ότι για όλα φταίνε…. οι «άλλοι».

    Αναφερόμαστε βέβαια στο κυκλοφοριακό που τις τελευταίες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας και την παρουσίαση εγγράφου Τροχαίας προς τον Δήμο Πατρέων με πρόταση για δακτύλιο στο κέντρο της Πάτρας.

    Η δημοτική αρχή όλα αυτά τα χρόνια:

    Ø     Μετέτρεψε το λιμάνι σε ένα ατελείωτο, άναρχο parking

    Ø     Έκανε την πόλη εχθρική προς τους πολίτες με μποτιλιάρισμα, κατεστραμμένα πεζοδρόμια, έλλειψη πράσινου, αφιλόξενους δημόσιους χώρους.

    Έπειτα από εννέα χρόνια στο τιμόνι του Δήμου η δημοτική Αρχή Πελετίδη δεν συνέταξε μία μελέτη με επιστημονική δεδομένα, με ολιστική θεώρηση των προβλημάτων, δεν προχώρησε σε καμία συνεννόηση ή συνεργασία με φορείς για τη λύση του προβλήματος του κυκλοφοριακού.

    Αντ’ αυτού καταγγέλλει και δείχνει με το δάχτυλο την Τροχαία,  ότι αυτή τάχα είναι η μόνη υπεύθυνη…. για το διπλοπαρκάρισμα.

    Για να καταργηθεί το διπλοπαρκάρισμα πρέπει πρώτα:

    Ø     να γίνεται ο έλεγχος στην ελεγχόμενη στάθμευση που είναι αρμοδιότητα του Δήμου, έτσι ώστε αυτά να απομακρύνονται έπειτα από μία ή δύο ώρες (ανάλογα την οδό) που έχουν το δικαίωμα να είναι σταθμευμένα, προκειμένου να μην καταλαμβάνονται θέσεις από πολύωρες σταθμεύσεις μη δικαιούχων. Ο έλεγχος δεν τηρείται από τη Δημοτική Αρχή και έτσι το κέντρο επιβαρύνεται καθημερινά από εκατοντάδες παραμονές οχημάτων για αρκετές ώρες, όταν η λογική της ελεγχόμενης στάθμευσης προκρίνει την ολιγόωρη στάθμευση .

    Ø     Τα parking  Καλεντζώτη, ΟΣΕ, Τερψιθέας “λειτουργούν” πλημμελώς, χωρίς φύλαξη, χωρίς επαρκή φωτισμό, δίχως εξυπηρέτηση από αστικό και κυρίως χωρίς συγκεκριμένο ωράριο λειτουργίας του λεωφορείου από του Καλεντζώτη, το οποίο δεν κάνει βέβαια δρομολόγια μετά τις 21:00. Όλοι ξέρουν ότι μέχρι εκείνη την ώρα η αγορά της πόλης δουλεύει κανονικά.

    Διατυμπάνιζε η Δημοτική Αρχή ότι θα έλυνε το πρόβλημα με την αντιδρόμηση της  Κορίνθου και της  Κανακάρη. Προβάλαμε και εμείς και οι κάτοικοι σε δημόσιο διάλογο τις ενστάσεις και προτάσεις μας προς μάτην. Μας έλεγαν ότι θα την εφαρμόσουν, αλλά πάει και αυτή προς το παρόν στις….καλένδες.

    Η ατολμία και η γονατογραφία φάνηκε σε πρόσφατη συζήτηση σε Δημοτικό συμβούλιο που αποσπασματικά έγινε για την “πεζοδρόμηση” της Αλεξάνδρου Υψηλάντου. Ο Δήμαρχος ακόμα και τότε απαντούσε “θα δούμε”…!!

    Η παράταξή μας επανειλημμένως πρότεινε και προτείνει λύσεις με επιμονή στο Δημοτικό Συμβούλιο, παρόλα αυτά, αντιμετωπίζεται με ειρωνείες και ύβρεις

    ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ:

    Ø     Επιστημονικό ολιστικό σχέδιο σε συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς και το Πανεπιστήμιο της πόλης που θα δώσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό.(τρένο, τραμ κ.α).

    Ø     Μελέτη και τον ανασχεδιασμό των δημόσιων μεταφορών ώστε να λειτουργούν συνδυασμένα (Προαστιακό- αστικό-ΚΤΕΛ-ιδιωτικών μέσων).

    Ø     Λειτουργία των parking (Καλεντζώτη, ΟΣΕ-Τερψιθέας, Nοσοκομείο Άγιος Ανδρέας κ.α.) συνδεδεμένα με λεωφορεία, στάσεις, φύλαξη φωτισμό, διαγράμμιση

    Ø     Δημιουργία τουλάχιστον μίας Δημοτικής Αγοράς. Λαϊκές αγορές με πρόσβαση στους πολίτες και επανασχεδιασμός χώρων.

    Ø     Επαναπροσδιορισμό των θέσεων στάθμευσης  με αφαίρεση δυνατότητας στάθμευσης οχημάτων επί των διαβάσεων και στις γωνίες των οδών με κατάλληλη διαμόρφωση (π.χ. τοποθέτηση κορυνών ή διαπλάτυνση πεζοδρομίων-ας μας πουν που έχουν κάνει) και διαμόρφωση των θέσεων φορτοεκφόρτωσης (στα σημεία αυτά δεν προβλέπεται ελεγχόμενη στάθμευση, δεν ελέγχονται και από την Τροχαία με αποτέλεσμα να χάνονται πλέον των εκατό θέσεων).

    Ø     Οριοθέτηση θέσεων για δίκυκλα προκειμένου να αποδοθούν σε μηχανάκια και ποδήλατα και να ελευθερωθούν επιτέλους τα πεζοδόμια.

    Ø     Ορατή και συνεχώς ανανεωνόμενη  διαγράμμιση (όταν αυτή δεν είναι ορατή) στις θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, στις θέσεις ΑΜΕΑ, διαβάσεις, όπως ορίζει ο νόμος.

    Ø     Οι διαβάσεις να ορίζονται σε αποστάσεις όπως ορίζει ο νόμος και να προστατεύονται οι πεζοί με την κατάλληλη διαμόρφωση των πεζοδρομίων, νησίδων κλπ όπως ο νόμος ορίζει. Ιδιαίτερη προσοχή σε σχολεία, παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία με εμφανή οριζόντια και κάθετη σήμανση.

    Ø     Απόδοση των πεζοδρόμων και των πεζοδρομίων στους πολίτες.

    Η δημοτική Αρχή Πελετίδη  δεν έχει αποτύχει μόνο στα μεγάλα αλλά έχει αποτύχει παταγωδώς και στα μικρά καθημερινά, κάνοντας την ζωή των πολιτών ανυπόφορη και δύσκολη.

    Παραθέτουμε προς διευκόλυνσή σας σχετικό ΦΕΚ για την εφαρμογή καθώς και οδηγίες που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν οδηγίες, σχέδια και εικόνες σχετικά με παρεμβάσεις.

    www.elinyae.gr/sites/default/ files/2022-12/6213b_2022.pdf

    http://www.mou.gr/elibrary/ Odigos%20Anasxediasmou%20Odwn_ 2019_06_12.pdf

     

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΕΚΤΑΚΤΟ: Ζημιές στο Αγρίνιο από πέρασμα ανεμοστρόβιλου – Απίστευτες εικόνες!

    Εικόνες μεγάλης καταστροφής καταγράφονται το απόγευμα της Δευτέρας 23-10-24...

    ΠΑΤΡΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ: Δείτε ποιοι δεν θα πληρώνουν ή θα έχουν έκπτωση

    Οι Αντιδήμαρχοι Διοίκησης και Οικονομικών, Διονύσης Πλέσσας και Έργων,...

    Μιχάλης Μητρούσης: Το κράνος άνοιξε από τη σύγκρουση κι εκείνος σηκώθηκε σαν να μην έγινε τίποτα, αποκάλυψε η κόρη του

    Η Μαρίλια Μητρούση αναφέρθηκε στο τροχαίο ατύχημα που είχε ο πατέρας...
    Best Shop