Ωραίο το e-commerce, αλλά οι καταναλωτές επιστρέφουν στα καταστήματα

    Ημερομηνία:

    Η Ali Hall και η Julie Lavington δημιούργησαν το 2016 τη Sosandar, ένα διαδικτυακό brand γυναικείας μόδας. Μέσα σε λίγα χρόνια, οι ετήσιες πωλήσεις αυξήθηκαν στα 42 εκατομμύρια λίρες.

    Ωστόσο, η τελευταία τους πρωτοβουλία ανάπτυξης δεν είναι μια ανανεωμένη εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ ή η πρόσληψη influencer για να κάνουν τη μάρκα τους πιο γνωστή, αλλά τα καταστήματα.

    Οι δύο ιδρύτριες δήλωσαν τον Δεκέμβριο ότι σχεδιάζουν να ανοίξουν έως και οκτώ καταστήματα αργότερα φέτος σε πλούσιες πόλεις.

    Το σκεπτικό είναι σαφές: παρά την έκρηξη των ηλεκτρονικών αγορών σε μια από τις πιο ανεπτυγμένες διαδικτυακές αγορές του κόσμου, τα περισσότερα ρούχα εξακολουθούν να πωλούνται στα καταστήματα.

    «Γιατί να μην ακολουθήσετε αυτό το 60% και να παίξετε μόνο στο 40%», λέει η Hall, αναφερόμενη στον διαχωρισμό μεταξύ ηλεκτρονικών και δια ζώσης αγορών ρούχων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Το ανανεωμένο ενδιαφέρον για τα φυσικά καταστήματα είναι μια αξιοσημείωτη ανατροπή από το 2020 και το 2021, όταν τα lockdowns αύξησαν τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Αλλά από τότε που τελείωσε η πανδημία, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο ερωτεύτηκαν ξανά τις αγορές στα καταστήματα, ενώ οι διαδικτυακοί παίκτες έπρεπε να αντιμετωπίσουν σκληρές προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αυξανόμενο ανταγωνισμό από εξαιρετικά φθηνούς ανταγωνιστές από την Ασία και αυξανόμενα κόστη.

    «Αυτό που είδαμε μετά την Covid, είναι ότι οι πελάτες θέλουν να μπορούν να ψωνίζουν παντού», προσθέτει η Lavington.

    Αυτό έχει αφήσει τους λιανοπωλητές να αναρωτιούνται σχετικά με το ποιο κανάλι θα είναι πιο κερδοφόρο και πού θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις.

    Πώς τα φυσικά καταστήματα παίρνουν τη ρεβάνς

    Καθώς τα φυσικά καταστήματα άνοιξαν ξανά μετά την πανδημία, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες στις κύριες αγορές της Ευρώπης επιβραδύνθηκαν πιθανότατα για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία, σύμφωνα με την Forrester Research. Τώρα προβλέπεται ότι οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις σε μεγάλες αγορές θα παραμείνουν σταθερές το 2023.

    Η επανέναρξη της εργασίας στο γραφείο και των κοινωνικών εκδηλώσεων σήμαινε ότι οι άνθρωποι ήθελαν να δοκιμάσουν ρούχα στα καταστήματα πριν κάνουν μια αγορά, ενώ οι λιανέμποροι που δραστηριοποιούνται μόνο διαδικτυακά αγωνίστηκαν να προσφέρουν την εμπειρία που θέλουν οι καταναλωτές.

    Και ενώ το σημαντικό πάγιο κόστος λειτουργίας των καταστημάτων αποτελούσε στο παρελθόν μεγάλο «βαρίδι» για τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές, πολλές περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο υπέστησαν απότομες μειώσεις στα ενοίκια των καταστημάτων τα τελευταία χρόνια.

    Από την άλλη πλευρά, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές έχουν πληγεί από τις υψηλότερες τιμές στα πάντα, από τα ναύλα μέχρι το μάρκετινγκ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ξενοδοχεία: Κάθε μέρα στον πλανήτη πετιούνται πάνω από 5 εκατ. σαπούνια – Η ανακύκλωση δίνει τη λύση

    Τρεις φορές περνά ο Κρίστιαν Στέκο το πράσινο σαπούνι...

    Το νέο κόλπο των επιτήδειων για να μας «ξαφρίζουν» όταν βάζουμε βενζίνη [ΒΙΝΤΕΟ]

    Οι επιτήδειοι όπως φαίνεται έχουν βρει νέους τρόπους για...

    Αμοργός: Εγκληματική ενέργεια η εξαφάνιση του 59χρονου Αμερικανού – Η ανακοίνωση του αδερφού του

    Τρεις εβδομάδες συμπληρώθηκαν από την ημέρα που ο πρώην...

    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚ∆ΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΕΟΝΤΙΟ: Το «Πάτημα» του Αποστόλου Ανδρέα

    Κάθε χρόνο την πρώτη Κυριακή του Ιουλίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης...