Παιχνίδι τιμών από βιομηχανίες και σούπερ μαρκετ

    Ημερομηνία:

    Οι μειώσεις τιμών στα προϊόντα πάντα είναι ένα θετικό μέτρο, όταν όμως αυτές, ορισμένες φορές, είναι αποτέλεσμα τρικ, που ουσιαστικά δεν έχουν κανένα όφελος για τον καταναλωτή, αυτό είναι πρόβλημα.

    Αυτό το είδαμε ως έντονο φαινόμενο, κυρίως λόγω της πληθωριστικής κρίσης.

    Μία άλλη τακτική, που η βιομηχανία ξεκίνησε να εφαρμόζει ώστε να κρατήσει σταθερές τις τιμές, είναι το λεγόμενο shrinkflation. Δηλαδή τα νοικοκυριά καλούνται να αγοράσουν λιγότερη ποσότητα στην ίδια τιμή.

    Παράδειγμα:

    ΓΙΑΟΥΡΤΙ

    •Πριν μήνες 3 συσκευασίες 200gr: 3,58€

    •ΣΗΜΕΡΑ  3 συσκευασίες 190gr: 3,58€

    Συναντάμε όμως και ένα άλλο φαινόμενο…να αγοράζουμε λιγότερη ποσότητα σε μεγαλύτερη τιμή.

    Παράδειγμα:

    ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ

    •Πέρυσι: 600 γρ.: 6,8€

    •Φέτος: 540 γρ.: 6,95€

    Άρα: Αγοράζουμε 60gr λιγότερα αλλά πληρώνουμε 0,12€ περισσότερα.

    Και όλα αυτά την ώρα που τα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με την Nielsen, αύξησαν τον τζίρος τους την τελευταία 6ετία κατά 40%

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς είναι να δουλεύεις για έναν δισεκατομμυριούχο: Τι αποκαλύπτει ο προσωπικός βοηθός των super rich

    Ο κόσμος των δισεκατομμυριούχων φαντάζει εντυπωσιακός και απλησίαστος για...

    Αλλάξτε το χρώμα των ματιών σας με 12.000 ευρώ

    Φανταστείτε να κοιτάζεστε στον καθρέφτη και να βλέπετε ένα...

    ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ: Πώς οι τροφές επηρεάζουν τη διάθεση και τις μεταξύ μας σχέσεις

    Οι επιστήμονες εξηγούν πώς οι τροφές επηρεάζουν τη διάθεση και...

    Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνουν άνοστο το φαγητό μας

    Έχετε ποτέ νιώσει ότι κάτι λείπει από το πιάτο σας, ακόμα...