Στενοχωρημένος γιατί δεν ήθελε να απογοητεύσει όσους τον στήριξαν δήλωσε ο Ακύλας στις πρώτες δηλώσεις του μετά τον 70ο διαγωνισμό της Eurovision στη Βιέννη, στον οποίο τερμάτισε στη 10η θέση. Ίσως μας αδίκησαν λίγο, είπε ακόμη, αλλά ευχαρίστησε τους πάντες γιατί του έδωσαν τη δυνατότητα να ζήσει όλη αυτή την εμπειρία.
» Πραγματικά να ξέρετε ότι σε όλο αυτό το ταξίδι έδωσα το 100%, το 200% της αντοχής μου και του εαυτού μου, αρρώστησα, έβγαλα αμυγδαλές, έκανα τα πάντα για να δώσω το καλύτερο που μπορώ, σίγουρα λυπάμαι. Ίσως να μας αδίκησαν λίγο, αλλά πάλι, Ελλάδα, ευχαριστώ πάρα πολύ για ό,τι μου έδωσε τη δυνατότητα να το ζήσω. Ευχαριστώ και σας αγαπώ πολύ».



