ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΡΥΩΝΗΣ: Τα παράδοξα για την Μαρίνα Mega Yacht και ο κίνδυνος από τους ισχυρούς βορειάδες

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Η συζήτηση για την Μαρίνα Mega Yacht στην βόρεια πλευρά του λιμανιού της Πάτρας, συνεχίζεται με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης να διασταυρώνουν τα ξίφη τους. Η «Γνώμη» απευθύνθηκε σε έναν ειδικό. Τον ναυτιλιακό πράκτορα Παναγιώτη Βρυώνη, ιδρυτή της Nautilus το 1992, Διδάκτορα του πανεπιστημίου Πατρών και αντιπρόεδρο του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Πάτρας. Οι επισημάνσεις του προφανώς και θα θέσουν τα πράγματα στην σωστή βάση, καθώς θέτει μία σειρά «παραδόξων»:

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Μας τονίζει τα εξής:

     

    «Υπάρχει σύγχυση για το θέμα της Μαρίνας στο παλιό λιμάνι.

    Τα παράδοξα:

    * Δεν ζήτησαν την γνώμη των ναυτικών πρακτόρων, που φέρνουν τα σκάφη στην Πάτρα και όχι μόνο.

    * Όταν οι ναυτικοί πράκτορες ζήτησαν να ενημερωθούν, δεν ενημερώθηκαν. Μέχρι και σήμερα καμία επίσημη ενημέρωση, μόνο ότι υπάρχει στο διαδίκτυο αναρτημένο.

    * Αυτοί που έκαναν την μελέτη δεν ξέρουν τι είναι mega yacht.

    * Αυτοί που έκαναν την μελέτη δεν έλαβαν υπόψη τις μετεωρολογικές συνθήκες που επικρατούν στη συγκεκριμένη λεκάνη, που είναι εκτεθειμένη στους ισχυρούς ΒΑ ανέμους.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    *Από την άλλη όμως η μαρίνα όπως πχ ο Φλοίσβος είναι ένας πόλος έλξης και αναψυχής για τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο. Εύκολα προσβάσιμος για τους πεζούς όλο το 24ωρο και με ελεγχόμενη στάθμευση για τα οχήματα.

    *Σεκιουριτι εξασφαλίζουν την ασφάλεια των σκαφών και των ανθρώπων που κινούνται απρόσκοπτα εντός της μαρίνας όλο το 24ωρο.

    *Τα σκάφη είτε είναι επαγγελματικά δηλαδή ναυλώνονται, είτε είναι ιδιωτικά, συμβάλλουν σημαντικά στην τοπική κοινωνία προσφέροντας θέσεις εργασίας σε ναυτικούς, σε συνεργεία υδραυλικών, ηλεκτρολόγων, μηχανικών, ηλεκτρονικών, ελαιοχρωματιστών, μαραγκών, σιδεράδων, αλουμινάδων, ταπετσέριδων, ψυκτικών, δυτών, πρακτορείων, μεταφορικών εταιρειών, σε εταιρείες με τροφοεφόδια, ανταλλακτικά, εργαλεία, ρούχα, φόρμες, στολές κ.α.

    *

     Όσοι αναφέρονται σε πλουτοκράτες ιδιοκτήτες, τι να τους πούμε; Να διώξουμε τότε και τα πλοία γιατί τα έχουν πλοιοκτήτες και εφοπλιστές και τα εργοστάσια, όσα δεν έδιωξαν ακόμα, γιατί τα έχουν επιχειρηματίες.

    Το λιμάνι είναι φτιαγμένο πρωταρχικά για να εξυπηρετεί πλοία και όχι βόλτες, κάπου να επικρατήσει η λογική.

    Το λιμάνι της Πάτρας είναι κόσμημα και σημαντικό εργαλείο για την ελληνική οικονομία και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται και όχι σαν πεδίο διαμάχης εξυπηρετώντας πολιτικά και κομματικά μικροσυμφέροντα»!

     

    Οι επισημάνσεις του κ. Βρυώνη είναι άκρως ενδιαφέρουσες. Και σίγουρα αυτοί που ασχολούνται χρόνια επαγγελματικά με το θέμα δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός συζητήσεων!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έκανε 250.000 βήματα σε μια εβδομάδα – Τα αποτελέσματα

    Ένα μήλο την ημέρα μπορεί να κρατάει τον γιατρό πέρα, ωστόσο…...

    Τρέλανε τον κόσμο: Ελληνίδα τραγουδίστρια εμφανίστηκε στη πίστα με μαύρες ζαρτıέρες και αποκαλυπτıκό φόρεμα

    Από τις πιο εκρηκτικές της εμφανίσεις είναι αυτή στη Θεσσαλονίκη,...

    Οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής – Ολη η Ελλάδα «φοράει» αθλητικά

    Οι εποχές που τα αθλητικά είδη απευθύνονταν μόνο σε...

    Τι έγραψε στο χώμα ο τελευταίος άνθρωπος στο φεγγάρι – Η συμβουλή του στους νέους

    16 Ιανουαρίου 2017 Πεθαίνει, σε ηλικία 82 ετών,  ο Αμερικανός...
    Best Shop