ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΡΥΩΝΗΣ: Τα παράδοξα για την Μαρίνα Mega Yacht και ο κίνδυνος από τους ισχυρούς βορειάδες

    Ημερομηνία:

    Η συζήτηση για την Μαρίνα Mega Yacht στην βόρεια πλευρά του λιμανιού της Πάτρας, συνεχίζεται με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης να διασταυρώνουν τα ξίφη τους. Η «Γνώμη» απευθύνθηκε σε έναν ειδικό. Τον ναυτιλιακό πράκτορα Παναγιώτη Βρυώνη, ιδρυτή της Nautilus το 1992, Διδάκτορα του πανεπιστημίου Πατρών και αντιπρόεδρο του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Πάτρας. Οι επισημάνσεις του προφανώς και θα θέσουν τα πράγματα στην σωστή βάση, καθώς θέτει μία σειρά «παραδόξων»:

    Μας τονίζει τα εξής:

     

    «Υπάρχει σύγχυση για το θέμα της Μαρίνας στο παλιό λιμάνι.

    Τα παράδοξα:

    * Δεν ζήτησαν την γνώμη των ναυτικών πρακτόρων, που φέρνουν τα σκάφη στην Πάτρα και όχι μόνο.

    * Όταν οι ναυτικοί πράκτορες ζήτησαν να ενημερωθούν, δεν ενημερώθηκαν. Μέχρι και σήμερα καμία επίσημη ενημέρωση, μόνο ότι υπάρχει στο διαδίκτυο αναρτημένο.

    * Αυτοί που έκαναν την μελέτη δεν ξέρουν τι είναι mega yacht.

    * Αυτοί που έκαναν την μελέτη δεν έλαβαν υπόψη τις μετεωρολογικές συνθήκες που επικρατούν στη συγκεκριμένη λεκάνη, που είναι εκτεθειμένη στους ισχυρούς ΒΑ ανέμους.

    *Από την άλλη όμως η μαρίνα όπως πχ ο Φλοίσβος είναι ένας πόλος έλξης και αναψυχής για τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο. Εύκολα προσβάσιμος για τους πεζούς όλο το 24ωρο και με ελεγχόμενη στάθμευση για τα οχήματα.

    *Σεκιουριτι εξασφαλίζουν την ασφάλεια των σκαφών και των ανθρώπων που κινούνται απρόσκοπτα εντός της μαρίνας όλο το 24ωρο.

    *Τα σκάφη είτε είναι επαγγελματικά δηλαδή ναυλώνονται, είτε είναι ιδιωτικά, συμβάλλουν σημαντικά στην τοπική κοινωνία προσφέροντας θέσεις εργασίας σε ναυτικούς, σε συνεργεία υδραυλικών, ηλεκτρολόγων, μηχανικών, ηλεκτρονικών, ελαιοχρωματιστών, μαραγκών, σιδεράδων, αλουμινάδων, ταπετσέριδων, ψυκτικών, δυτών, πρακτορείων, μεταφορικών εταιρειών, σε εταιρείες με τροφοεφόδια, ανταλλακτικά, εργαλεία, ρούχα, φόρμες, στολές κ.α.

    *

     Όσοι αναφέρονται σε πλουτοκράτες ιδιοκτήτες, τι να τους πούμε; Να διώξουμε τότε και τα πλοία γιατί τα έχουν πλοιοκτήτες και εφοπλιστές και τα εργοστάσια, όσα δεν έδιωξαν ακόμα, γιατί τα έχουν επιχειρηματίες.

    Το λιμάνι είναι φτιαγμένο πρωταρχικά για να εξυπηρετεί πλοία και όχι βόλτες, κάπου να επικρατήσει η λογική.

    Το λιμάνι της Πάτρας είναι κόσμημα και σημαντικό εργαλείο για την ελληνική οικονομία και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται και όχι σαν πεδίο διαμάχης εξυπηρετώντας πολιτικά και κομματικά μικροσυμφέροντα»!

     

    Οι επισημάνσεις του κ. Βρυώνη είναι άκρως ενδιαφέρουσες. Και σίγουρα αυτοί που ασχολούνται χρόνια επαγγελματικά με το θέμα δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός συζητήσεων!

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΣΠΥΡΟΣ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ: Απορίες μετά το “διαζύγιο” ΝΔ – Σαμαρά

    Ο πολιτικός συντάκτης του ΑΝΤ1, Σπύρος Μουρελάτος, γράφει για...

    Κουνουπίδι… “γίγας” θυμίζει τεράστια ανθοδέσμη (εικόνες)

    Ένα κουνουπίδι που θυμίζει περισσότερο… γιγάντιο μπουκέτο παρά λαχανικό,...

    Αναβιώνει η δολοφονία της Αναστάζια στις 2 Δεκεμβρίου

    Αναβιώνει στις 2 Δεκεμβρίου στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Κω, η δολοφονία της...

    Θόδωρος Λουλούδης: «Η Αχαΐα έχει να κερδίσει από τον πλούτο της Αιγιάλειας»

    Την κεντρική προεκλογική του εκδήλωση στο Αίγιο πραγματοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας...
    Best Shop