Αυξήθηκε κατά 7,95% η μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα όπως αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Skroutz.
Η μέση τιμή του καλαθιού έφτασε τα 63 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (258 ευρώ κατά μέσο όρο) και τα Sneakers (76 ευρώ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%.
H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery.
Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56 ευρώ κατά μέσο όρο.