Παθέκα για Πολυχρονίου: Μου επιτέθηκε λεκτικά, του είπα ότι δεν θα μπορούσα να είμαι με κάποιον στην ηλικία του πατέρα μου

Ημερομηνία:

Η Σοφία Παθέκα περιέγραψε τις αναμνήσεις της από τα χρόνια όπου ήταν γυμνάστρια στον «Πρωινό Καφέ».

Καλεσμένη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», μίλησε, ακόμη, για την Ελένη Μενεγάκη, τον συνεργάτη της, Γιώργο Λουκανίδη, αλλά και τον on air καυγά της με τον Γιώργο Πολυχρονίου.

Σχετικά με τον τσακωμό της με τον Γιώργο Πολυχρονίου, η Σοφία Παθέκα περιέγραψε το σκηνικό που εκτυλίχθηκε σε ζωντανή εκπομπή, αναγκάζοντας την να διακοπεί: «Μετά τον “Πρωινό Καφέ” πήγα στο μέγα στο “Πολύ καλημέρα σας” με τον Πολυχρονίου και την Πόπη Χατζηδημητρίου. Η χρονιά στο “Πολύ καλημέρα σας” ήταν πολύ περίεργη, δεν τέλειωσε καλά, τσακώθηκα με τον Γιώργο Πολυχρονίου. Ο τσακωμός μου με τον Γιώργο Πολυχρονίου έγινε οn air, νομίζω ότι ήταν και ο πρώτος που έγινε, ήταν μία πολύ κακή στιγμή, σχεδόν βριστήκαμε, σχεδόν έφτυσε ο ένας τον άλλο, και κόπηκε η εκπομπή στον αέρα. Συνεχίστηκε λίγο μετά με κλειστά τα φώτα, αυτή ήταν και η τελευταία φορά που πήγα στο πλατό. Ο Πολυχρονίου πίστεψε ένα δημοσίευμα που νόμιζε ότι το είχα δώσει εγώ και έλεγε ότι ήμουν η “πέτρα του σκανδάλου” στον χωρισμό του με τη Μάγκυ Χαραλαμπίδου. Ο Γιώργος Πολυχρονίου μου επιτέθηκε λεκτικά, του είπα ότι “δεν θα μπορούσα να είμαι με κάποιον που είχε την ηλικία του πάτερα μου” κι αυτό ήταν αρκετά εκνευριστικό, άναψαν τα αίματα. Το σοκαριστικό ήταν ότι έγινε on air, ήταν live η εκπομπή και όλα αυτά έγιναν και ο κόσμος έβλεπε τον καυγά».

Σε άλλο σημείο, αναφέρθηκε στο ξεκίνημά της στην εκπομπή, «Πρωινός Καφές»: «Ο “Πρωινός Καφές” ήρθε στη ζωή μου όταν ήμουν φοιτήτρια και είχα έρθει στην Ελλάδα για διακοπές. Η μαμά μου είδε μια αγγελία για γυμνάστριες και πήρε τηλέφωνο και έδωσε το όνομά μου. Πέρασα το casting. Ήμασταν 2-3 χιλιάδες γυμνάστριες και στο τέλος μείναμε εγώ και ο Γιώργος Λουκανίδης. Στην πρώτη μου εμφάνιση στο “Πρωινό Καφέ” ήμουν μελαχρινή. Είχα έρθει από την Ιταλία όπου ήμουν φοιτήτρια, είχα κατάμαυρα μαλλιά, έτσι ινδιάνικα. Βγαίνω να κάνω γυμναστική με τον Γιώργο. Με πήραν τηλέφωνο μετά και είπαν “την επόμενη μέρα η γυμνάστρια να γίνει ξανθιά”».

6Z3A5464__1_

Για τη συνεργασία της με την Ελένη Μενεγάκη, η Σοφία Παθέκα μίλησε με θετικά λόγια: «Η Ελένη Μενεγάκη ήταν η παρουσιάστρια του “Πρωινού Καφέ” εκείνη την εποχή. Ήταν μια εξαιρετική οικοδέσποινα. Είναι είναι ένας πολύ δίκαιος και στοργικός και τρυφερός άνθρωπος με τα νέα άτομα της εκπομπής, όπως ήμουν εγώ, με έλεγε “Μπουμπού”!».

Εν συνεχεία, θυμήθηκε ένα ευτράπελο περιστατικό: «Σε ένα ταξίδι με τον “Πρωινό Καφέ” στη Βενετία, κάναμε ένα χορευτικό στην πλατεία του Αγίου Μάρκου και μου έφυγε το παρεό μπροστά σε όλον τον κόσμο».

Η Σοφία Παθέκα, επιπλέον, μίλησε για τον θάνατο του Γιώργου Λουκανίδη σε τροχαίο δυστύχημα, κάτι που σηματοδότησε το τέλος της από την εκπομπή: «Η δυσκολότερη στιγμή στην τηλεοπτική μου καριέρα ήταν όταν σκοτώθηκε ο Γιώργος Λουκανίδης. Ήμασταν συνεργάτες, φίλοι, σαν αδέρφια. Μιλήσαμε με τον Γιώργο το βράδυ, γιατί το πρωί είχαμε ένα ραντεβού μαζί, να κάνουμε μια πρόταση. Όταν άνοιξα το πρωί το κινητό, με πήρε ένας φίλος και μου είπε “έμαθες τι έγινε με τον Γιώργο;”. Του είπα όχι και ότι έχουμε ραντεβού στις 10. Και μου είπε ότι σκοτώθηκε χθες το βράδυ. Θυμάμαι ότι στριφογυρνούσα στο δωμάτιο και ούρλιαζα. Ο “Πρωινός Καφές” τελείωσε για μένα μετά τον θάνατο του Γιώργου. Σταμάτησε γενικότερα η ενότητα της γυμναστικής στην εκπομπή».

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

Πώς άρπαξε φωτιά το τρένο στην Ακράτα; Η πιθανή εκδοχή! Ερευνα από πραγματογνώμονες

Τις απαντήσεις των μηχανοδηγών και των τεχνικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Tα 10 πιο ακριβά σπίτια στον κόσμο προς πώληση για το 2024

Η αγορά των ultra-luxury κατοικιών έχει πληγεί από τον...

Στο Αγρίνιο δεν θέλουν… οπτικές ίνες

Μπορεί να μην είναι η πιο όμορφη πόλη της...