ΠΑΤΡΑ: Αγανάκτησε Πατρινός με την ΔΕΗ! Τον έβαλαν σε μπελάδες και… μετά… σφύριζαν αδιάφορα

    Ημερομηνία:

    Αγανακτισμένος ο Πατρινός Νίκος Βουτσινάς, άλλαξε πάροχο για να αποφύγει την ρήτρα προσαρμογής, αλλά όπως μας καταγγέλλει… βρήκε τον μπελά του, αφού η ΔΕΗ… τον χρεώνει σχεδόν διπλάσιο ποσό από αυτό που του υποσχέθηκε! Και μάλιστα όπως συμπληρώνει… του λέει πως… αργότερα θα γίνει συμψηφισμός! Η καταγγελία δείχνει πως πραγματικά αποτελούν «σπαζοκεφαλιά» οι όροι συνεργασίας με κάποιον πάροχο. Μόνο… δικηγόρος θα μπορούσε να βοηθήσει!

    Ο καταγγέλλων δηλώνει τα εξής: «Άλλαξα  πάροχο   λόγω της περίπτωσης της ΡΗΤΡΑΣ, στο πρόγραμμα (my home Online N), προϋπόθεση πάγιας εντολής και να δίνω εγώ ενδείξεις κάθε μήνα. Λειτούργησε η περίπτωση κανονικά για 2 μήνες , οπότε για το χρονικό διάστημα κατανάλωσης από 01/05/22 έως 30/05/22 έπρεπε να δώσω ενδείξεις στις 30/05/22, όμως μπαίνοντας στο my dei δεν μου επέτρεπε να δώσω ενδείξεις παρά μόνο στις 28/06/22. Στη συνέχεια κάλεσα το 8009001000 της ΔΕΗ και ζήτησα από την υπάλληλο να ενημερώσει τις ενδείξεις που είχα λάβει από το μετρητή της ΔΕΗ διότι το my e-bill dei , δεν μου το επέτρεπε. Η απάντηση ήταν ότι τις ενδείξεις γι’ αυτό το χρονικό διάστημα θα δοθούν από τον ΔΕΔΔΗΕ. Υπάρχει η τηλεφωνική καταγραφή της συνομιλίας. Προ ημερών  έλαβα το λογαριασμό της ΔΕΗ με χρέωση ημερήσιας κατανάλωσης 329 KW αντί 229 ΚW και νυκτερινής κατανάλωσης 164 KW αντί 67 KW που είχα καταγράψει εγώ από το μετρητή της ΔΕΗ στις 30/5/22.

    Κάλεσα το ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000 και μου απάντησε ο αρμόδιος υπάλληλος (έχω τα στοιχεία του) ώρα 07,15 σήμερα 2/5/22 και στην ερώτηση γιατί έδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ αυτές τις ενδείξεις στη ΔΕΗ η απάντηση ήταν ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει ενδείξεις κάθε τετράμηνο που είναι στις 29/6/22 και δεν έδωσε καμία ένδειξη στη ΔΕΗ! Όταν  του είπα ότι η ΔΕΗ που επικοινώνησα για να δώσω εγώ τις ενδείξεις με ενημέρωσε σχετικά,  ο υπάλληλος απάντησε πως «δεν με ενδιαφέρει τι λέει η ΔΕΗ. Αναγκάστηκα και κάλεσα εκ νέου  τη ΔΕΗ ώρα 07,35 την  2/5/22 μου απάντησε άλλη υπάλληλος  και στην ερώτηση γιατί στο λογαριασμό που έλαβα η ΔΕΗ έχει χρεώσει διπλάσια σχεδόν κατανάλωση από τη πραγματική αφού στις 30/5/22 θέλησα να δώσω εγώ τις ενδείξεις και δεν τις κατέγραψαν, μου απάντησε: «Κύριε το σύστημα έτσι λειτουργεί και στον εξοφλητικό που θα δοθούν από τον ΔΕΔΔΗΕ οι ενδείξεις, θα γίνει συμψηφισμός στο λογαριασμό. Ναι αλλά εγώ καλούμαι να έχω στο λογαριασμό μου 142 ευρώ για τη πάγια εντολή που αδυνατώ αυτή τη περίοδο να τα έχω, και η απάντησή της ήταν: «Αυτό είναι δικό σας πρόβλημα κύριε και δεν μπορώ να κάνω κάτι για τα οικονομικά σας»!

     

    Όμως το ερώτημα είναι γιατί  η ΔΕΗ χρέωσε σχεδόν διπλάσια κατανάλωση από τη πραγματική ενώ θα μπορούσε να χρεώσει μειωμένη,  τη στιγμή που δεν μου έδωσε το δικαίωμα να καταγραφεί η λήψη των ενδείξεων που είχα πάρει»;

     

    Είναι προφανές ότι ο κ΄. Βουτσινάς που μας έκανε την καταγγελία δεν είναι ο μόνος. Αρκετοί έχουν υποστεί παρόμοιες καταστάσεις, αφού σε σχέση με το ρεύμα όλα μοιάζουν να λειτουργούν… κατά το δοκούν! Τρανό παράδειγμα αυτό που συνέβη με την ρήτρα αναπροσαρμογής. Ο κ. Βουτσινάς εκτιμά ότι… δεν θα βρει το δίκιο του. Και αναρωτιέται: Αφού δεν μπορούν να εφαρμόσουν όσα υπόσχονται, γιατί ταλαιπωρούν τον κόσμο και τον «προσελκύουν» να κάνει νέες συμβάσεις, δήθεν προς όφελός του;

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της διάσωσης – Το τηλεχειριζόμενο σωσίβιο του ΟΛΠΑ

    Νεαρός έπεσε στην θάλασσα καλούσε σε βοήθεια, χθες στις...

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Δεν το γέμισε το Πάνθεον ο Νατσιός

    «Στις 9 Ιουνίου όλοι εκείνοι που προβλέπουν χαμηλά ποσοστά...

    Εμίρης του Κατάρ – Αλ Θάνι: Η πρώτη επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα και η σημασία της

    Τη σημασία της πρώτης επίσημης επίσκεψης στην Ελλάδα του Εμίρη...