Μέχρι το τέλος της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς έχουν δώσει περιθώριο ανοχής οι εργαζόμενοι του Καζίνο Ρίου στην διοίκηση για να προχωρήσει σε αυτές τις διαδικασίες που επιβάλλονται για να έχει ένα καλύτερο αύριο η επιχείρηση.
Οι διαδικασίες αυτές είναι συγκεκριμένες και ξεκάθαρες, σύμφωνα με τους εργαζόμενους. Από τη μια η εξυγίανση της επιχείρησης, αν και η διοίκηση δεν έχει προχωρήσει ακόμα στην κατάθεση του σχετικού εγγράφου στα δικαστήρια για να πάρει μπρος αυτή η διαδικασία.
Από την άλλη η αποπληρωμή των οφειλόμενων στους εργαζόμενους και η τακτοποίηση κάθε οικονομικής εκκρεμότητας που έχει μαζί τους. Ούτε σε αυτή την κατεύθυνση έχει γίνει κάτι. Το συνολικό ποσό των οφειλών στους εργαζόμενους, σύμφωνα με τον Δημήτρη Καραγεωργόπουλο, φτάνει το ύψος των 5 εκατομμυρίων ευρώ.
«Έχουμε αποφασίσει και έχουμε δώσει μία ανοχή ως εργαζόμενοι στην διοίκηση της επιχείρησης, η οποία ασφαλώς δεν θα κρατήσει για μεγάλο διάστημα. Το περιθώριο που έχουμε δώσει είναι μέχρι το τέλος των γιορτών».
Η απόφαση αυτή των εργαζομένων έχει να κάνει και με το χρονικό διάστημα που διανύουμε. Το Καζίνο Ρίου ως γνωστόν έχει σημαντική αύξηση της κίνησης του κατά την περίοδο των γιορτών τις παραμονές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Κρίθηκε έτσι σωστό από τους εργαζόμενους να κρατήσουν το Καζίνο του Ρίου ανοικτό για αυτές τις μέρες, κάτι που θα βοηθούσε άλλωστε και στην κατάσταση της επιχείρησης.
Το “μπλόκο” στους ανεμβολίαστους έκοψε κίνηση
Όμως είναι σίγουρο ότι περιθώρια επιπλέον ανοχής δεν υπάρχουν για τους εργαζόμενους, ενώ η σχέση τους με τη νυν διοίκηση της επιχείρησης εξακολουθεί να είναι σε τεντωμένο σχοινί.
Τέλος, σε ότι αφορά την κίνηση του Καζίνο, όταν άνοιξε ξανά, το ξεκίνημα του ήταν αρκετά δυναμικό. Στη συνέχεια όμως ήρθαν τα μέτρα για την είσοδο μόνο σε εμβολιασμένους ή σε όσους διαθέτουν πιστοποιητικό νόσησης, βάζοντας μπλόκο σε όσους δεν έχουν κάνει εμβόλιο, ακόμα και αν διαθέτουν αρνητικό ράπιντ τεστ.
Και έτσι μοιραία από τότε η κίνηση έχει υποστεί μια σημαντική πτώση. Ελπίδα όλων των εργαζομένων της επιχείρησης που τόσο χρόνια πονούν το Καζίνο και το έχουν κάνει σαν δεύτερη οικογένεια τους, είναι να αυξηθεί η κίνηση κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου και ο κόσμος να ανταποκριθεί.