ΠΑΤΡΑ: Χάθηκαν οι ταχυδρόμοι

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    «Είδος» προς εξαφάνιση οι διανομείς των ΕΛΤΑ και στην Πάτρα, καθώς ο αριθμός τους μειώθηκε κατά 50% μέσα σ’ έναν χρόνο, ενώ στην πόλη καταργήθηκαν τα πεζά δρομολόγια και το κέντρο που οριοθετεί από Αγία Σοφίας μέχρι Βορείου Ηπείρου εξυπηρετείται από 5(!) άτομα.

    Όλα αυτά στο πλαίσιο του νέου σχεδίου διανομής που εφάρμοσε η εταιρεία σε όλη την Ελλάδα και φυσικά και στην Πάτρα. Αποτέλεσμα είναι οι ελάχιστοι πλέον, διανομείς των ΕΛΤΑ να «τρέχουν και να μην φθάνουν», οι παραδόσεις να καθυστερούν και οι καταναλωτές αγανακτισμένοι να διατυπώνουν καθημερινά παράπονα.

    Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Ταχυδρόμων Ν. Αχαΐας που υπογράφουν ο πρόεδρος κ. Μενελάου και ο Γεν. Γραμματέας, κ. Τσιρίκος, περιγράφονται όλα τα προβλήματα που έχουν ανακύψει στη διανομή, τα οποία μεταξύ άλλων είναι «στην Πάτρα δεν υπάρχει πεζό δρομολόγιο οπότε αν δείτε μηχανάκι σε κάποιο πεζόδρομο, συγχωρέστε μας. Οι διανομείς από 63 πριν ένα χρόνο περίπου, έχουν μειωθεί σε 30 μέχρι τώρα.

    Το κέντρο της Πάτρας (από Αγία Σοφία μέχρι Β. Ηπείρου) εξυπηρετείται από 5 άτομα. Τα αγροτικά δρομολόγια έχουν υπερβολικά πολλά χλμ, να διανύσουν και οι καταγραφές χλμ και σημείων επαφής είναι λανθασμένες. Παρ’ όλες τις ενστάσεις των συναδέλφων δεν έχει υπάρξει διόρθωση στα στοιχεία αυτά.

    GYMALL

    Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το D3 που ερμηνεύτηκε λανθασμένα για 3 δρομολόγια στον καθένα πολλές φορές δεν λειτουργεί γιατί τα αντικείμενα φθάνουν στην διανομή 2 και 3 ημέρες απ’ την κατάθεσή τους.

    Η εφαρμογή αυτού του σχεδίου με 3 τομείς έχει δημιουργήσει τεράστιους τομείς με βάση τον όγκο των αντικειμένων. Η δυσλειτουργία αυτή εμφανίζεται σε όλα τα γραφεία του Νομού μας και απ’ ότι ακούγεται και σε όλη την Επικράτεια. Το ότι οι διανομείς φωνάζουμε, οι ανακοινώσεις από σωματεία, από Δημάρχους και λοιπούς, τα παράπονα πελατών για προβληματική εξυπηρέτηση, δεν φαίνονται σοβαρά κριτήρια για τους εμπνευστές που αποφάσισαν και επέβαλαν αυτό το σχέδιο διάλυσης της διανομής και απαξίωσης του Οργανισμού».

    Ο Σύλλογος καλεί όλους τους εμπλεκόμενους φορείς: Διοίκηση, ΠΟΣΤ, Σωματεία, Περιφερειακές Διευθύνσεις, Προϊσταμένους και όλους τους εργαζόμενους σε ανάδειξη, διαβούλευση και σε άμεση λύση των προβλημάτων αυτών που κάθε μέρα και ώρα που περνά προκαλούν υποβάθμιση της Εταιρείας και δημιουργούν νέους κινδύνους για το άμεσο μέλλον.

    Όπως καταλήγει η ανακοίνωση «έχουμε όλη την καλή διάθεση να βοηθήσουμε με την γνώση και την εμπειρία μας για να μπει σε εφαρμογή ένα νέο σχέδιο για την σωστή λειτουργία της διανομής, την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, και την ανάπτυξη του Οργανισμού. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε στην λύση των προβλημάτων και η σιωπή μας πλέον δεν εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    «Έφοδος» αστυνομικών σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ – Συνέλαβαν τον διαρρήκτη που μπούκαρε σε βενζινάδικο με βανάκι

    Στα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται ένας 23χρονος διαρρήκτης, ο...

    Πύργος: Στο νοσοκομείο 19χρονος μετά από άγρια συμπλοκή

    Στο Γενικό Νοσοκομείο του Πύργου, τραυματισμένος, κατέληξε ένας 19χρονος μετά...

    «Χαμός» με τα «φωτοβολταϊκά στις στέγες» – Γιατί αυξήθηκαν κατακόρυφα οι αιτήσεις

    «Χαμός» με τις αιτήσεις για το πρόγραμμα «Φωτοβολταϊκά στις Στέγες»....

    Ποιες αλλαγές έρχονται στα ασανσέρ στις πολυκατοικίες – Τι προβλέπει νέο νομοσχέδιο

    Αλλάζουν τα πάντα με τα ασανσέρ στις πολυκατοικίες με το νέο...