Πολλή συζήτηση έγινε τις τελευταίες ημέρες εξαιτίας ενός post του κ. Νικολακόπουλου στα κοινωνικά δίκτυα για μια ιδέα η οποία δεν είναι τόσο καινούργια αλλά οι νέες συνθήκες την ωρίμασαν και την κατέστησαν επίκαιρη.
Πρόκειται για τη δημιουργία ενός συνεργατικού εμπορικού κέντρου το οποίο θα αποτελείται αποκλειστικά από τοπικές επιχειρήσεις-τοπικά brand και νέους designers.
Σύμφωνα με τον κ. Νικολακόπουλο αυτή ιδέα φιλοδοξεί να αποτελέσει απάντηση του ελληνικού εμπορίου στην επέλαση των ξένων πολυεθνικών σε μια οικονομική συγκυρία που η διατήρηση ενός καταστήματος δυσκολεύει όλο και περισσότερο λόγω της αύξησης των κοστολογίων.
«Επίσης υπάρχει «στοκ» διαθεσίμων μεγάλων χώρων που θα μας επέτρεπαν την ανάπτυξη ενός τέτοιου project, ακίνητα τα οποία είναι ένα βήμα πριν τον πλειστηριασμό και ίσως μια τέτοια συνεργατική εμπορική πρωτοβουλία τους έδινε το φιλί της ζωής.
Θα είναι ένας χώρος που ο επισκέπτης θα απολαμβάνει την εμπειρία και τις παροχές ενός mall βρίσκοντας όλα τα τοπικά brand σε ένα χώρο. Αυτήν την στιγμή δε μπορούμε να πούμε κάτι περισσότερο παρά μόνο ότι είναι αρκετοί οι επιχειρηματίες της πόλης μας που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Ελπίζω σύντομα να έχουμε νεότερα», τονίζει.