Στην Πάτρα όλες οι μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου, υιοθέτησαν πλήρως το υβριδικό σύστημα αγορών από την πρώτη ημέρα.
> Ο Κωτσόβολος λειτουργεί τη δική του υπηρεσία Pay&Collect και τα ειδικά διαμορφωμένα Quick Points, δηλαδή σημεία παραλαβής προϊόντων εντός 20 λεπτών από την παραγγελία, έξω από τα καταστήματα της αλυσίδας.
>Κατά τον ίδιο περίπου τρόπο, λειτουργεί και το Πλαίσιο, η Public και η MediaMarkt που ενεργοποίησαν πλέον το σύνολο του δικτύου τους.
>Ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορούν να παραληφθούν από τους καταναλωτές, έξω από τα καταστήματα των ΙΚΕΑ και Intersport, αλυσίδες του ομίλου Φουρλή. Να σημειωθεί ωστόσο ότι, η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στην Πάτρα, όπου λειτουργεί Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ.
>Οι αλυσίδες Zara και οι ομόσταβλες του γκρουπ Inditex στον πεζόδρομο Αγίου Νικολάου, υιοθέτησαν επίσης την επιλογή click & collect, εξυπηρετώντας τις online παραγγελίες και έξω από τα καταστήματα. Οι καταναλωτές θα πρέπει να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το εκάστοτε κατάστημα επιλογής τους, ώστε να κλείνουν ραντεβού για την παραλαβή των εμπορευμάτων.
Και το Praktiker ξεκίνησε τηλεφωνικές αγορές εκτός από τη λειτουργία του e-shop. Οταν η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή από το κατάστημα, ο πελάτης ενημερώνεται από το τηλεφωνικό κέντρο του καταστήματος σχετικά με την ημέρα, αλλά και το διάστημα παραλαβής.