Δικογραφία για εξαπάτηση δεκάδων καταναλωτών για παραγγελίες εμπορευμάτων που έκαναν μέσω του διαδικτύου βρίσκεται σε εξέλιξη στην Πάτρα. Η υπόθεση βασίζεται σε 30 μηνυτήριες αναφορές που έχουν γίνει από διάφορα μέρη της Ελλάδας, αλλά η δικογραφία σχηματίστηκε από την τοπική Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Πατρών που συγκέντρωσε τις σχετικές καταγγελίες.
Να σημειωθεί ότι στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχθηκε πάνω από 3.000 αναφορές για παρατυπίες με καραμπινάτες απάτες από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Συνολικά, στη διάρκεια των τελευταίων δέκα ετών, οι σχετικές καταγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 30.000 κι αυτό αν μην τι άλλο αναδεικνύει την ανάγκη πιο αυστηρής εποπτείας και ελέγχων. Σε τι αφορούν αυτές οι αναφορές; Από μη παράδοση προϊόντων ως και άλλες χρεώσεις από τις αρχικές, ενώ μοιάζει, πλέον, σύνηθες το φαινόμενο να μην υπάρχουν ή να μην τηρούνται οι προβλεπόμενες εγγυήσεις. Οι καταναλωτές διαπιστώνουν συχνά κατά την παραλαβή ότι τα προϊόντα δεν είναι αυτά που παρήγγειλαν ή ότι είναι απομιμητικά.