Πάτρα: Εναλλακτικό σχέδιο για το τρένο, εξασφαλισμένη μόνο μέχρι το Ρίο η νέα σιδηροδρομική γραμμή

    Ημερομηνία:

    Το αδιέξοδο στη χρηματοδότηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας βγάζει ξανά από το συρτάρι σχέδια που είχαν εξεταστεί στο παρελθόν ως εναλλακτικές λύσεις της υπογειοποίησης του τρένου.

    Αξιόπιστες πηγές της εφημερίδας «Πελοπόννησος» αναφέρουν ότι μπροστά στο νέο αδιέξοδο και προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόρια, ο ΟΣΕ εξετάζει εναλλακτικά σενάρια, όπως την ολοκλήρωση της νέας γραμμής μέχρι το Ρίο, και από εκεί σύνδεση με τον Προαστιακό της Πάτρας μέσω ανάταξης της γραμμής για την εξυπηρέτηση των επιβατικών αναγκών της πόλης.

    Η εμπορευματική σύνδεση με το νότιο λιμάνι, θα μπορούσε να γίνει μέσω μιας νέας χάραξης. Οι πληροφορίες της «Π» αναφέρουν ότι ο ΟΣΕ βγάζει από το συρτάρι την παλιά πρόταση για παράλληλη χάραξη με τη Μεγάλη Περιμετρική της Πάτρας, που θα συνδέεται μέσω των Παραγλαύκειων Οδών στο νότιο λιμάνι, εφόσον το σχέδιο της υπογειοποίησης δεν προχωρήσει.

    Το κόστος σε αυτή την περίπτωση θα είναι διπλάσιο, λένε στην «Π» πηγές που φέρουν τον ΟΣΕ να επεξεργάζεται παράλληλα και σχέδιο μερικής υπογειοποίησης της γραμμής μετά την Κανελλοπούλου, ώστε το κόστος του έργου να πέσει κι άλλο.

    GLEARNET

    Προς το παρόν, το κάλεσμα που απηύθυνε στους φορείς τον περασμένο Αύγουστο ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, προκειμένου να συνεχιστεί η διεκδίκηση στην κατεύθυνση μιας βιώσιμης λύσης, δεν έχει βρει ανταπόκριση.

    «Εμείς δεν υποχωρούμε. Η υπογειοποίηση της γραμμής πρέπει να γίνει για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της πόλης» είπε η κυρία Τογιοπούλου, που απέρριψε ως μη ρεαλιστική τη λύση της περιμετρικής διέλευσης της σιδηροδρομικής γραμμής, προκειμένου να συνδεθεί με το νότιο λιμάνι. «Παρήλθε η χρονική συγκυρία που θα μπορούσε να υλοποιηθεί μια τέτοια λύση» είπε χαρακτηριστικά.

    Τη στασιμότητα στο θέμα του τρένου επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, Βαγγέλης Καραχάλιος, ο οποίος τόνισε ότι το υπουργείο Υποδομών πρέπει να απαντήσει στην επιστολή του και να δώσει στη δημοσιότητα την αλληλογραφία με την ΕΕ για το έργο της υπογειοποίησης.

    Για τον κ. Καραχάλιο, η απόρριψη του αιτήματος χρηματοδότησης του έργου είναι οικονομοτεχνικό θέμα με πολιτικές προεκτάσεις, εκφράζοντας αμφιβολίες για το κατά πόσο είχε την πλήρη στήριξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. «Αν βγάλω εκτός τον πολιτικό παράγοντα, που δεν αξιολογείται χαμηλά, η οικονομοτεχνική διάσταση του θέματος δεν μας δίνει ένα βιώσιμο έργο» τόνισε ο κ. Καραχάλιος, που επισήμανε ότι η Περιφέρεια θα πρέπει να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο, γιατί το θέμα του τρένου είναι στρατηγικής σημασίας, όχι μόνο για την Πάτρα, αλλά για την ευρύτερη περιοχή.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Την 8η θέση κατέχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στις εξαγωγές – Δείτε τα στοιχεία

    Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησος, κυριαρχούν στις εξαγωγικές επιδόσεις της χώρας, αφού ούτε...

    Πάτρα: Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν τη Δευτέρα 6 και την Τρίτη 7-10-2025

    ΚΗΔΕΙΑ Tην αγαπημένη μας μητέρα, γιαγιά,αδελφή & θεία ΧΡΥΣΟΥΛΑ  ΧΗΡΑ   ΓΕΩΡΓ.ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΤΩΝ:82  Θανούσα...

    Πάτρα: Πρόβλημα στην Πλατεία Πίνδου

    Χαμός γίνεται στην πλατεία Πίνδου με τους τοξικομανείς, χαμός...

    Προφυλακτικό: Αυτή είναι η πιο κρίσιμη στιγμή της χρήσης του

    Πόσο πιθανό είναι να σπάσει το προφυλακτικό κατά τη...