Ένας χρόνος συµπληρώνεται από την ηµέρα που έφυγε από τη ζωή ο Θεόδωρος Παπουτσάκης, ένας άνθρωπος που υπηρέτησε µε συνέπεια και µεγάλη αγάπη το πατραϊκό ποδόσφαιρο, καθώς υπήρξε µέλος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωµατείων Αχαΐας, διοικητικός παράγοντας του Άρη Πατρών, αλλά και της αγαπηµένης του ∆όξας Παραλίας, στην οποία, εξάλλου, αναδείχθηκε ως τερµατοφύλακας, για να παίξει αργότερα και στη Θύελλα Πατρών. Ο Θεόδωρος Παπουτσάκης, όµως, ήταν πολύ γνωστός και στο οπαδικό κίνηµα. Ένθερµος υποστηρικτής του Ολυµπιακού, υπήρξε από τα ιδρυτικά µέλη του τοπικού συνδέσµου, που, όµως, έχαιρε σεβασµού όχι µόνο στην «ερυθρόλευκη» κοινότητα, αλλά γενικότερα στο οπαδικό κίνηµα, καθώς πάντοτε προσπαθούσε να δηµιουργεί καλές σχέσεις και φιλίες µε τους οπαδούς όλων των αποχρώσεων. Ο Θοδωρής ή «Τεό», όπως τον γνώριζαν όλοι, µπορεί να έφυγε πρόωρα από τη ζωή, αλλά κανένας από τους πολλούς φίλους του δεν τον ξεχνά και την προσεχή Κυριακή το πρωί θα βρεθούν στον Ιερό Ναό Κοιµήσεως της Θεοτόκου στην Παραλία, για να τιµήσουν τη µνήµη του, δίπλα στα αγαπηµένα του πρόσωπα, στην οικογένεια και στους οικείους του…
Πάτρα: Ένας χρόνος χωρίς τον «Τεό”
Ημερομηνία:

