Δεν είναι ένα , δεν είναι δύο, εννέα ολόκληρους μήνες δύο οικογένειες στα Τσουκαλέικα δεν έχουν νερό. Ούτε σταγόνα δεν βγαίνει από τις βρύσες των δύο σπιτιών στα ορεινά των Τσουκαλεΐκων. Δυστυχώς όμως παρά τις οχλήσεις προς τους υπευθύνους της δημοτικής αρχής, όπως καταγγέλλουν κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται. Αόριστες απαντήσεις που δεν δίνουν λύση στο πρόβλημα και οι οικογένειες αναρωτιούνται τι θα γίνει γιατί έχουν πει “το νερό νεράκι”!
Πάτρα: Εννέα ολόκληρους μήνες δύο οικογένειες στα Τσουκαλέικα δεν έχουν νερό
Ημερομηνία:

