Η ακρίβεια που έρχεται στο προσκήνιο του ερχόμενου χειμώνα, δεν θα ήταν δυνατόν να μην επηρεάσει τα εμπορικά μαγαζιά και τις επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς.
Το σύνολο των εμπόρων της Πάτρας, ανεξάρτητα από το είδος της δραστηριότητας και του εμπορεύματος τους, ετοιμάζονται για ανατιμήσεις που δεν θα μπορούσαν σε καμία περίπτωση να απορροφήσουν, καθώς αφενός τα ποσοστά των επερχόμενων αυξήσεων είναι μεγάλα, αφετέρου δεν έχουν την ανάλογη κίνηση στα μαγαζιά τους που θα τους έδινε την δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοιο.
Ήδη τα μαγαζιά που ετοιμάζουν τις χειμωνιάτικες βιτρίνες τους έχουν ανεβάσει τις τιμές, ανάλογα με το είδος που εμπορεύονται, αλλά κυρίως ανάλογα με την αύξηση της πρώτης ύλης από την οποία έχει φτιαχτεί το προϊόν που έχουν στα ράφια τους.
Για παράδειγμα για τα ρούχα που έχουν ως πρώτη ύλη το βαμβάκι η τιμή του οποίου έχει εκτοξευτεί στο πλαίσιο των κανόνων της διεθνούς αγοράς (κοντά στο 60% πάνω), οι αυξήσεις θα είναι ακόμα μεγαλύτερες σε σύγκριση με άλλα είδη.
Κατά μέσο όρο οι αυξήσεις στις βιτρίνες των εμπορικών μαγαζιών αναμένεται να ανέβουν στο 15% με 30% σε σύγκριση με τις τιμές που ίσχυαν πριν. Ήδη αρκετά εμπορικά μαγαζιά της Πάτρας έχουν αναγκαστεί και έχουν προχωρήσει από τώρα σε ανατιμήσεις και αυξήσεις των ειδών τους.
Γνωρίζουν βέβαια καλύτερα από τον καθένα είναι ότι το γεγονός αυτό κάθε άλλο παρά θα βοηθήσει την κίνηση στα μαγαζιά τους που από τον Απρίλιο όπου σταμάτησε η καραντίνα παραμένει σταθερά υποτονική, χωρίς καμία τάση ανάκαμψης.