Πάτρα: Η Αράτου «φρενάρει» για λίγο την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Για τη Δευτέρα 13 Μαΐου ήταν αρχικά προγραμματισμένο να ξεκινήσουν οι εργασίες πεζοδρόμησης της οδού Μαιζώνος στο κέντρο της  Πάτρας, αλλά τελικά η εκκίνηση των εργασιών θα πάρει αναβολή λίγων ημερών ή εβδομάδων.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Ο Δήμος είχε ενημερώσει με έγγραφο προ εβδομάδων τους εμπλεκόμενους φορείς για την εξέλιξη των έργων και την πρόθεση να ξεκινήσουν στις 13 Μαΐου οι εργασίες πεζοδρόμησης, αλλά αυτό δεν θα συμβεί.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Πρόκειται για τη σημαντικότερη παρέμβαση που περιλαμβάνει η μελέτη για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Κάτω Πόλης.
    Σε γενικές γραμμές η ανάπλαση της Κάτω Πόλης προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και τα εμπόδια που προκύπτουν έχουν να κάνουν κυρίως με την υπογειοποίηση καλωδίων, τουλάχιστον όμως στη Μαιζώνος αυτού του είδους η υπογειοποίηση δικτύων έχουν γίνει στο παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι μόλις ξεκινήσει η τοποθέτηση κυβόλιθων για την πεζοδρόμηση, δεν θα υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις.

    Από τη μέρα που θα ξεκινήσει η πεζοδρόμηση στην οδό Μαιζώνος θα αρχίσουν και οι μεγάλες κυκλοφοριακές αλλαγές στην πόλη. Προσπαθώντας να πλοηγηθούμε νοητά στο κέντρο, αν κάποιος επιλέξει τις επόμενες εβδομάδες να ακολουθήσει την κάθοδο της Αγίας Σοφίας, την Κωνσταντινουπόλεως και να εισέλθει στη Μαιζώνος, τότε από το ύψος της Αράτου κι έπειτα δεν θα μπορεί να κινηθεί. Θα πρέπει να στρίβει στην άνοδο της Αράτου κι από εκεί να συνεχίζει την πορεία του προς την Κανακάρη. Επιπλέον, λόγω των πολλών έργων που εκτελούνται στην πόλη, κυκλοφοριακά ζητήματα υπάρχουν στην Ανω Πόλη, στην πλατεία Αγίου Γεωργίου, στα Προσφυγικά και αλλού.

    Οπως είναι προφανές, λόγω αυτών των αλλαγών στη Μαιζώνος και μέχρι να ισχύσει η αντιδρόμηση της Κορίνθου που θα λειτουργεί ως είσοδος περίπου από τις αρχές του 2026, η είσοδος στο κέντρο της  Πάτρας για όσους έρχονται από τις βόρειες περιοχές θα είναι επιβαρυμένη.

    Με την έναρξη της πεζοδρόμησης, θα πέσει βάρος στην παραλιακή Οθωνος-Αμαλίας, της οποίας ήδη έχει μειωθεί το πλάτος από τον ποδηλατόδρομο, αλλά και στην Κανακάρη που για την ώρα θα συνεχίσει να λειτουργεί ως είσοδος και καθημερινά παρατηρείται έντονος φόρτος οχημάτων εξαιτίας της διπλοστάθμευσης.

    Οι κυκλοφοριακές συνθήκες που περιγράφονται ανωτέρω θα είναι προσωρινές, μέχρι να τεθούν σε εφαρμογή οι σαρωτικές αλλαγές των αντιδρομήσεων στην κίνηση των οχημάτων από το 2026.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Επίθεση Ερντογάν στην Δύση: Η εποχή του διαίρει και βασίλευε… τελείωσε

    Οι αιχμές που άφησε ο Τούρκος Πρόεδρος σε ομιλία...

    Χιονοδρομικό – Παρνασσός: Τεράστιες ουρές και ταλαιπωρία λόγω χαλασμένων lift

    Οι κοντινές αποδράσεις κυρίως τα Σαββατοκύριακα αποτελούν μονόδρομο καθώς...

    Καίτη Γκρέυ: Το πραγματικό όνομα, οι επιτυχίες και η γνωριμία με τον Έλβις Πρίσλεϊ

    Η πιο ακριβοπληρωμένη τραγουδίστρια της δεκαετία του 1960, άφησε...
    Best Shop