«Ο σχεδιασμός δεν έχει αλλάξει για την έλευση του νέου τρένου στην Πάτρα». Αυτό αναφέρει σε ανάρτηση του ο διαχειριστής της ομάδας Φίλων Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρας, Βασίλης Γκλαβάς, λέγοντας τα εξής:
«Η μόνη διαφορά είναι ότι μελλοντικά η ΕΡΓΟΣΕ θέλει να κατασκευάσει κλάδο εντός του επιβατικού λιμένα (προβλήτες) ώστε να συνεχίζει για το μελλοντικό εμπορευματικό λιμάνι.
Αυτό βέβαια έπιασε στον ύπνο τον ΟΛΠΑ μια και δεν προβλεπόταν κάτι τέτοιο στην Σ.Μ.Π.Ε. (Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων). Πιθανόν να υπάρξει αλλαγή στην κατασκευή του τερματικού επιβατικού σταθμού. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
1.Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός των Πατρών θα είναι στο Νέο Λιμένα.
2. Οι λοιπές είναι στάσεις με μήκος αποβαθρών που δεν επιτρέπει την στάθμευση InterCity με ότι αυτό συνεπάγεται.
3. Δεν υπάρχει πρόβλεψη για αμαξοστάσιο που θα συντηρούνται οι νέοι ηλεκτρικοί συρμοί του προαστιακού αλλά και οι παλιοί.
4. Αφήνουν προκλητικά απέξω την απευθείας σύνδεση με το Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο για να μην θίξουν τα γνωστά συμφέροντα και να συνεχίζεται η μετεπιβίβαση με λεωφορείο.
5. Καθιστά περαιτέρω προβληματική τη σύνδεση του Νότιου κλάδου με το Βόρειο κλάδο αφού ο πρώτος δεν έχει τη δυνατότητα την απευθείας σύνδεση με το κέντρο και δεν θα είναι στο ίδιο επίπεδο όπως σήμερα, αυξάνοντας το χρόνο ταξιδιού προς το κέντρο αχρηστεύοντας το μέσο.
6. Οι επιβάτες προερχόμενοι από Πύργο οι οποίοι θα συνεχίζουν για Αθήνα με το υπεραστικό τραίνο θα πρέπει να μετεπιβιβάζονται στο νέο προαστιακό είτε με κατεύθυνση το Ρίο/ Ακταίο είτε προς Ν. Λιμένα για το Υπεραστικό Τραίνο.
7. Το όρυγμα που δημιουργείται από την ανάδυση της διπλής γραμμής με την περίφραξη από το ύψος του ΝΟΠ έως το ίδρυμα Θηλέων (400 μέτρα) δεν είναι κάτι νέο. Το τμήμα αυτό θα ισοπεδωθεί για να περάσει το τραίνο γιατί πολύ απλά δεν γίνεται διαφορετικά».