Μέχρι τα τέλη του Ιουλίου αναμένεται να έχει φτάσει στα χέρια της δημοτικής αρχής η μελέτη για την αντιδρόμηση της Κανακάρη, με όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν το κυκλοφοριακό και τις αλλαγές που θα προκύψουν στον χάρτη του ιστορικού κέντρου της πόλης.
Πρόκειται για την μελέτη εκείνη που σύμφωνα με τη Μαιζώνος περιμένει εδώ και πάνω από έναν χρόνο η δημοτική αρχή, ενώ λέγεται ότι έχει πλέον ολοκληρωθεί από τον περασμένο Νοέμβριο, τουλάχιστον ως προς τα βασικά της πορίσματα, χωρίς όμως να έχει πάει ακόμα καν προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο.
Η μελέτη αυτή δεν αλλάζει κάτι ως προς το προκείμενο αφού δεν έχει να κάνει με την ειλημμένη απόφαση της αντιδρόμησης της Κορίνθου και της Κανακάρη, αλλά με το ζήτημα της διέλευσης των αστικών λεωφορείων ύστερα από τις αλλαγές που θα γίνουν.
Ως γνωστόν το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας έχει υπογραμμίσει ότι δεν θα αφήνει τα λεωφορεία τoυ να διέρχονται από την Κανακάρη, θεωρώντας ότι υπάρχουν πολλά σημεία της οδού που θα έχουν πρόβλημα και ότι ο δρόμος αυτός δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως έξοδος από τον κεντρικό αστικό ιστό της πόλης.
Οι πληροφορίες λένε ότι η μελέτη προτείνει την αντιδρόμηση της Αράτου και της Ζαΐμη έτσι ώστε να διέρχονται από εκεί τα λεωφορεία και να στρίβουν στην επίσης αντιδρομημένη Μαιζώνος και στη συνέχεια της την Κωνσταντινουπόλεως για να καταλήγουν στην Αγίας Σοφίας που θα έχει διπλή κατεύθυνση.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή η αντιδρόμηση των δύο αυτών κεντρικών δρόμων της Πάτρας θα προχωρήσει και το μόνο που απομένει είναι η διευθέτηση του ζητήματος με τα λεωφορεία και όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν το θέμα της αλλαγής των κατευθύνσεων αρκετών οδών του κέντρου της πόλης. Οπότε όπως λένε στο δήμο το ζήτημα δεν έχει “παγώσει”, αλλά είναι σε αναμονή.