Τρεις μήνες αποκλεισμένος είναι ο τυφλός μαθητής Μπάμπης Κούτρας καθώς το υπουργείο Παιδείας δεν έχει στείλει ακόμα εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής για παράλληλα στήριξη.
Υπενθυμίζουμε ότι η ιστορία του Μπάμπη Κούτρα είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο την περασμένη άνοιξη. Είναι ένας τυφλός 28 ετών που πήρε το απολυτήριο του δημοτικού σχολείου τον περασμένο Απρίλιο. Με το επίδομά του πλήρωνε και έκανε ιδιαίτερα μαθήματα ώστε να καταφέρει να δώσει εξετάσεις για το απολυτήριο. Επί έξι μήνες εργάστηκε σκληρά για να μάθει το σύστημα των τυφλών, Μπράιγ και παράλληλα να κάνει το άλμα της αυτόνομης διαβίωσης μακριά από την οικογένειά του.
«Η επιθυμία να πάω στο σχολείο και να ολοκληρώσω αυτό που δεν κατάφερα όταν ήμουν παιδί ήταν πολύ μεγάλη. Ζήτησα για να πάω στο σχολείο, αλλά επειδή είμαι 28 ετών δεν μπορούσα να πάω σε κάποιο δημοτικό. Ετσι αποφάσισα να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα, τα οποία πλήρωνα εγώ με το επίδομά μου» μας είχε πει κατά τη συνομιλία μας μαζί του την ημέρα που πήρε το απολυτήριο.
Τότε, μας είχε πει «περιμένω τον Σεπτέμβριο για να πάω στο σχολείο».
Ο Σεπτέμβριος ήρθε και ο Μπάμπης πήγε στο σχολείο. Στο 1ο Εσπερινό Γυμνάσιο. Η διεύθυνση του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί και οι συμμαθητές του τον υποδέχτηκαν με πολύ μεγάλη χαρά και άμεσα ενσωματώθηκε στη σχολική κοινότητα. Ωστόσο η μη ανταπόκριση του υπουργείου Παιδείας τόσο στο αίτημα της διεύθυνσης του σχολείου όσο και της διευθύντριας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ευγενίας Πιερρή για πρόσληψη εκπαιδευτικού με ειδικότητα στα τυφλά άτομα ώστε να παράσχει παράλληλη στήριξη στον Μπάμπη, του στερεί την πλήρη συμμετοχή του στα μαθήματα.
«Περιμένω τρεις μήνες τώρα να έρθει παράλληλη στήριξη. Ο διευθυντής του σχολείου και όλοι προσπαθούν να με βοηθήσουν, αλλά δεν γίνεται η πρόσληψη. Ετσι, μόνο προφορικά μπορώ να συμμετέχω διότι δεν μπορώ να κάνω χρήση του συστήματος Μπράιγ. Για το θέμα έχει κάνει παρέμβαση και ο Σύλλογος Τυφλών αλλά το υπουργείο δεν έχει ανταποκριθεί κι έτσι εγώ είμαι στο περίμενε».
Για το θέμα είναι ενήμερη και η κ. Πιερρή, η οποία έχει κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες. «Δυστυχώς, έχουμε μεμονωμένα κενά στην παράλληλη στήριξη που αφορούν σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Γνωρίζω την περίπτωση του συγκεκριμένου μαθητή, όπως και όλων των μαθητών μας και έχω τις απαιτούμενες ενέργειες. Ευελπιστούμε ότι στην επόμενη φάση πρόσληψης προσωπικού θα περιλαμβάνει και αυτούς τους εκπαιδευτικούς».