Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων Νηπιαγωγών Πάτρας αναφέρεται ότι:
Συνάδελφοι/σε, ο Σύλλογός μας πολλές φορές το τελευταίο διάστημα έχει τονίσει ότι θα υπερασπιστεί τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων και τη δημοκρατική λειτουργία των σχολείων.
Με δυο ανακοινώσεις επισημάναμε τις ανορθόδοξες μορφές πίεσης που χρησιμοποιούν κάποιοι «σχολικοί σύμβουλοι» αξιολογητές προκειμένου να προστατέψουμε τους συνάδελφους.
Με βάση τα παραπάνω το Δ.Σ. καταγγέλλει τις απαράδεκτες, αντισυναδελφικές και αυταρχικές πρακτικές «σχολικής συμβούλου» αξιολογήτριας που στις 22/12 τηλεφωνικά απαίτησε από διευθύντρια μέλους του ΔΣ του Συλλόγου μας!!! να αλλάξουν οι συνάδελφοι τα κείμενα που είχαν ανεβάσει στην πλατφόρμα (ενιαία κείμενα της ΔΟΕ) και να βάλουν τα «σωστά», γιατί αλλιώς θα ελεγχθεί πειθαρχικά γεγονότα που μας καταγγέλθηκαν από την ίδια τη διευθύντρια στη συνεδρίαση του ΔΣ του Συλλόγου.
Πρόκειται βέβαια για ψευτοαπειλές που δεν ισχύουν και χρησιμοποιήθηκαν για να κάμψουν τους συνάδελφους.
Ταυτόχρονα είναι και θεσμική παρεκτροπή της αξιολογήτριας αφού καμία τέτοια αρμοδιότητα δεν έχει.
Η προκλητική στάση της συγκεκριμένης αξιολογήτριας συνεχίστηκε καθώς, ενώ ο σύλλογός μας είχε ανακοινώσει έκτακτη Γ.Σ. την Δευτέρα 22/1, η ίδια με μέιλ στα σχολεία της αρμοδιότητάς της καλεί τους συντονιστές σχεδίων δράσης σε «εθελοντική» εκτός όμως θεσμικού πλαισίου συνάντηση την ίδια μέρα και την ίδια ώρα.
Και επειδή αυτή η πρακτική με «εθελοντικές» απογευματινές συναντήσεις για αρμοδιότητες και εργασίες των εκπαιδευτικών, που σαφέστατα πρέπει να γίνονται μέσα στα πλαίσια του εργασιακού μας ωραρίου γενικεύεται, λέμε ξεκάθαρα ότι αποτελεί προσπάθεια «εθελοντικά» να παραβιάζουμε το εργασιακό μας ωράριο. Επίσης αποτελεί έναν έμεσο ψυχολογικό πειθαναγκασμό για να συμμετέχει κάποιος ,παρόλο που είναι «εθελοντικές» μεν αλλά οι συνάδελφοι καλούνται με την ιδιότητα και το θεσμικό τους ρόλο (συντονιστές, μεντορες κλπ) και συνεπώς πώς θα απουσιάσουν για κάτι που τους αφορά και αν απουσιάσουν πώς εκλαμβάνεται η απουσία τους;;
Καλούμε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης να προγραμματίζουν όλες αυτές τις συναντήσεις όπως ο νομός ορίζει μέσα στο εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών.
Συνάδελφοι/σες, το προηγούμενο διάστημα οι νεοδιόριστοι έδωσαν έναν μεγάλο αγώνα προσπερνώντας απειλές και εκβιασμούς.
Ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας στην συνάντηση που είχε με τους αξιολογητές δήλωσε τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι στην Αττική δεν υφίσταται αξιολόγηση ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα υπολειτουργεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι τους τόνισε να παραμερίσουν όλα τα άλλα και να ασχολούνται μόνο με την αξιολόγηση μήπως πιάσουν τους στόχους που έχουν θέσει. Επίσης ασκήθηκε έντονη κριτική στους συμβούλους για την μέχρι τώρα βαθμολογία τους στο Α1 επίπεδο όπου εφαρμόστηκε ,και μεγάλη πίεση να προχωρήσουν πιο δυναμικά και με διαφορετικό τρόπο την βαθμολόγηση-αξιολόγηση
Συνάδελφοι, όλοι μαζί να πούμε ένα μεγάλο ΌΧΙ στον αυταρχισμό τους εκβιασμούς και στην διάλυση του σχολείου. Ένα μεγάλο ΟΧΙ στην «αξιολόγηση».