Του δημοσιογράφου Αγγελου Κωνσταντίνου
Στην “καρδιά” τού κόμβου διέλευσης συρμών τού Προαστιακού Σιδηρόδρομου, μία ανάσα από την αφετηρία των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ, σύντομα και τών πυκνών δρομολογίων τού Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαϊας…
Άτυποι χώροι στάθμευσης, διελεύσεις μέσων μαζικής μεταφοράς στην “κόψη τού ξυραφιού”, πεζοί πού ζούν από θαύμα…
Ώρες μετά την παρακώλυση δρομολογίου του σιδηροδρόμου, όπου μια οδηγός δεν αντελήφθη ότι συμβαίνει όλο αυτό, στάθμευσε, απουσίαζε για μισή ώρα,εκ νέου όι οδηγοί, λειτουργούν σάν να μήν συμβαίνει τίποτα….
Αντί αυστηρής τήρησης τών κανόνων οδικής ασφάλειας,αν και θυμίζει ανέκδοτο (η κατασκευή πεζογέφυρας ούτε ως ενδεχόμενο δεν έχει τεθεί)και ασφάλειας τών πεζών, αφού απαγορεύεται λόγω τών μέτρων τού “ISPS “,η πεζοπορία εντός της λιμενικής ζώνης ,στο προσκήνιο της ζωής της ακτογραμμής τών Πατρών, έρχεται να προστεθεί ως πολύπλευρο ερώτημα… Πώς θα λειτουργήσει η η πόλη, μέσα σε ακτίνα τετρακοσίων μέτρων, πώς θα χωρέσουν τεράστιες σε όγκο αναχωρήσεις, αφίξεις , Υπεραστικού και Αστικού ΚΤΕΛ, διελεύσεις αυτοκινήτων, δικύκλων καί πεζών;
Υ.Γ.Εκτός τού κόμβου διέλευσης, χωρίς πεζογέφυρα, απαγόρευση εισόδου στο λιμάνι, τί άλλο μπορεί να γίνει ως υποδομή,με ανύπαρκτους λειτουργικούς διαδρόμους;
Όλα τούτα, όταν σύντομα η Μαιζώνος αλλάζει μορφή σε πεζόδρομο;