Το μαρτύριο της σταγόνας βιώνουν εδώ και ένα μήνα περίπου που έχουν τεθεί σε ισχύ τα μέτρα του δεύτερου lockdown, εκατοντάδες Πατρινοί και Πατρινές, οι οποίοι όπως άλλωστε συμβαίνει και σε όλη τη χώρα, για να καλύψουν τις ανάγκες τους καταφεύγουν αναγκαστικά στην προμήθεια προϊόντων μέσω ηλεκτρονικών αγορών.
Από την στιγμή αυτή και μετά ξεκινά η «οδύσσεια» για την παραλαβή των προϊόντων αυτών, καθώς η αποστολή τους με εταιρείες ταχυμεταφορών εξελίσσεται σε ταξίδι …επιστροφής του Οδυσσέα στην Ιθάκη.
Το πρόβλημα πλέον έχει ξεπεράσει κάθε επιτρεπτό όριο αναμονής, ενώ τα πράγματα ξεπερνάνε κάθε όριο φαντασίας σε ότι αφορά την παράδοση ιδιαίτερα για την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Το άλλοθι για την απίστευτη καθυστέρηση ως προς την παράδοση είναι ο τεράστιο όγκος προϊόντων και ο φόρτος δουλειάς, αλλά την ίδια ώρα σύμφωνα με τους εργαζόμενους στις εταιρείες ταχυμεταφορών, ενώ οι ιδιοκτήτες γνώριζαν από το πρώτο κύμα της πανδημίας τα προβλήματα που υπάρχουν δεν έκαναν τίποτα για να είναι έτοιμοι για το δεύτερο κύμα, αποφεύγοντας να κάνουν ακόμα και ελάχιστες επενδύσεις σε ότι φορά στις υποδομές τους σε μέσα μεταφοράς αλλά και το σύστημα διανομής εντός των πόλεων, αφού οι προσλήψεις προσωπικού τουλάχιστον σε επίπεδο Πάτρας είναι αν όχι ανύπαρκτες, ελάχιστες.
Η παράδοση στο σπίτι έχει σχεδόν εγκαταλειφθεί με τους διανομείς να αρκούνται σε απλή θυροκόλληση του ειδοποιητηρίου, ενώ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση όπου εταιρεία πατρινών συμφερόντων κάνει διανομή χρησιμοποιώντας ακόμα και ταξί καθώς όπως λένε οι υπεύθυνοι τους συμφέρει για μικρές αποστάσεις!!!
Μέσα σε ένα περιβάλλον πλήρους ανοργανωσιάς στην πόλη της Πάτρας σημεία παραλαβής του προϊόντος έχουν γίνει ακόμα και καταστήματα ψιλικών σε γειτονιές.