Πάτρα: πόλη να ζεις, να δημιουργείς, να ευημερείς, να ανοίγεσαι!

    Ημερομηνία:

    Άρθρο της Τόνιας Πάππας για την τουριστική ταυτότητα της Πάτρας

    Η δημιουργία τουριστικής ταυτότητας της Πάτρας μέχρι σήμερα απουσιάζει παντελώς από τις αναπτυξιακές επιλογές του Δήμου Πατρέων. Ηχηρή απουσία η Αντιδημαρχία Τουρισμού και Τουριστικής Οικονομίας και η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης. Η βαριά βιομηχανία του τουρισμού, σε αγαστή συνεργασία με το δυναμικό πολιτιστικό γίγνεσθαι της πόλης, θα μπορούσε να αναδείξει την Πάτρα σαν ακμάζουσα και σύγχρονη πόλη και δημοφιλή τουριστικό προορισμό, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Είναι άλλωστε αυτό απαίτηση ετών, από τότε που σίγησαν τα εργοστάσια και βυθίστηκε στο τέλμα η τοπική οικονομία: να βρεθεί μια νέα ταυτότητα για την πόλη μας, που θα μπορούσε να αντιστρέψει την κατάσταση, να αναβιώσει τα βιομηχανικά κτήρια και τη βιομηχανική ζώνη, όπως έγινε σε άλλες πόλεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στεγάζοντας τις πολιτιστικές δραστηριότητες της πόλης με πρώτο το Πατρινό Καρναβάλι, απέναντι από το Νέο Λιμάνι σήμερα, δίνοντας το στίγμα της πόλης στους ταξιδιώτες.

    Η δημοτική παράταξη σπιράλ που «ανοίγεται στη πόλη», θέτει πλέον ως  πρωταρχική προτεραιότητα, όπως παρουσιάζεται στο πρόγραμμα της, το να ανοιχτεί και η πόλη μας, η Πάτρα, στην Ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά. Επιλογή, όχι τυχαία, η λέξη «ανοίγεται», που χρησιμοποιούμε, σε μια πόλη ιστορικά εξωστρεφή και φιλόξενη, όπου ο Πατραϊκός, ο Μόλος με το Φάρο, η δυναμική επιχειρηματικότητα, ο οικονομικός πλούτος, τα Πριμαρόλια, οι εξαγωγές προϊόντων, η πολιτιστική άνθηση, η διαρκής κίνηση ανθρώπων και ιδεών έφερναν τις εισαγωγές πολιτιστικών ρευμάτων και μιας κοσμοπολίτικης κουλτούρας. Είναι στη φύση της Πάτρας να ανοίγεται κατά μήκος του θαλάσσιου μετώπου της, προς τον Πατραϊκό και τη μεγαλύτερη θάλασσα, την Αδριατική, και αυτή τη σχέση θέλουμε να αποκαταστήσουμε, για τους δημότες και τους επισκέπτες της πόλης μας.

    Η Πάτρα δεν χρειάζεται να δημιουργήσει τα χαρακτηριστικά μιας ταυτότητας, που θα της προσδώσουν ανάπτυξη, εξωστρέφεια, φήμη και αίγλη. Αυτό που χρειάζεται είναι ένα συνολικό στρατηγικό σχέδιο, που θα αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα προτερήματα της, θα αναβαθμίσει τις υποδομές εντός και πέριξ του αστικού ιστού, θα δημιουργήσει τις συνθήκες συνεργασίας όλων των αναπτυξιακών φορέων και την κινητοποίηση των δημοτών, θα προσελκύσει επενδύσεις και θα επικοινωνήσει την Πάτρα, ως μια ελκυστική επιλογή πόλης να ζεις, να δημιουργείς, να ευημερείς και να ανοίγεσαι δυναμικά στο μέλλον.

     

    Τόνια Πάππας

    Μέλος Ομάδας Εργασίας #Τουρισμός

    Της δημοτικής παράταξης «σπιράλ»

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καμπανάκι για τον υψηλό ΦΠΑ και από τα σούπερ μάρκετ – Ανένδοτη η κυβέρνηση

    Χθες οι εκπρόσωποι της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ)...

    Αναδιώτης και Τσιρώνης με τον Μεντβέντεφ σε σύνοδο των BRICS στο Σότσι

    Ελληνική παρουσία είχε το συμπόσιο των BRICS με βουλευτές και ευρωβουλευτές...

    Eιρήνη Μουρτζούκου: Πώς πέρασε το βράδυ στα κρατητήρια – «Έβλεπα εφιάλτες ότι έχω χειροπέδες συνέχεια στα χέρια μου»

    Δύσκολη νύχτα πέρασε στα γυναικεία κρατητήρια του αστυνομικού τμήματος...

    Υπουργείο Υγείας: Προκηρύσσονται 324 θέσεις γιατρών 12 ειδικοτήτων για τα Κέντρα Υγείας της χώρας

    Υπεγράφη την Τρίτη 19 Νοεμβρίου και αναρτήθηκε η απόφαση...
    Best Shop