Θύμα ηλεκτρονικής απάτης παραλίγο να πέσει τεχνική εταιρεία κλιματισμού, στην Πάτρα, την περασμένη Δευτέρα. Στο χώρο κάλεσε υποτιθέμενος πελάτης ο οποίος ζήτησε να αγοράσει συγκεκριμένο κλιματιστικό και να πληρώσει με viva wallet.
«Μας κάλεσε κάποιος δίνοντάς μας και ένα όνομα. Μας ζήτησε να αγοράσει μέσω ίντερνετ μία κλιματιστική μονάδα προκειμένου να την τοποθετήσει στο σπίτι του πατέρα του. Μας είπε ότι θα πληρώσει με viva wallet. Δεν είχαμε δεχθεί ξανά πληρωμή με τέτοιο τρόπο και δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε με την τράπεζα. Μας έστελνε κάποια λινκ που φαινόταν ότι ήταν από την Alpha τράπεζα ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν. Αν ακολουθούσαμε αυτά τα λινκ που μας έστελνε στο τηλέφωνο θα αποκτούσε πρόσβαση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας» εξηγεί η υπεύθυνη της εταιρείας.
Όπως αναφέρει, «αυτό που μας έκανε να υποψιαστούμε ότι πρόκειται για απάτη είναι ότι μας ζητούσε επίμονα τους κωδικούς που υποτίθεται ότι θα μας έστελνε η τράπεζα για να επιβεβαιώσει την πληρωμή του. Όμως η τράπεζα δε στέλνει ποτέ κωδικούς για να δεχτείς πληρωμή αλλά για να κάνεις πληρωμή. Έπεφτε και σε αντιφάσεις ενώ ήταν και πιεστικός- νευρικός. Παράλληλα μέσα στη μισή ώρα που γίνονταν από αυτόν αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, το ψάξαμε και είδαμε ότι η viva wallet δε ζητά κωδικούς για να αποδεχτείς πληρωμή. Καταγγείλαμε το περιστατικό στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, Δεν μας είχε συμβεί κάτι τέτοιο και ήταν πολύ οργανωμένο και πιστευτό. Κάποιος που δεν έχει εμπειρία από τραπεζικές συναλλαγές και θα ήταν ψύχραιμος να σκεφτεί, μπορεί να ενδώσει. Δεν πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να πιστεύεις αμέσως τα λεγόμενα κάποιου. Δεν πρέπει να δίνεις κανένα στοιχείο σου, χρειάζεται μόνο το IBAN και το όνομα του δικαιούχου» καταλήγει.