Από μέσα προβολής και προώθησης της εικόνας, τα social media, οι selfie φωτογραφίες και τα βίντεο μπορούν να γυρίσουν μπούμερανγκ για τις επιχειρήσεις εστίασης.
Ο λόγος είναι ότι στην ΚΥΑ με τα νέα μέτρα για την εστίαση, θα περιλαμβάνεται και η δυνατότητα επιβολής κυρώσεων εκ των υστέρων για όρθιους πελάτες, με βάση υλικό που θα προκύπτει παράβαση (σ.σ. social media, βίντεο και καταγγελίες).
Τις τελευταίες ημέρες έχει προκληθεί σάλος με αφορμή την αναζωπύρωση του κορονοϊού, ειδικά στην Αττική και μια από τις αιτίες που «στοχοποιήθηκαν» είναι τα πάρτι σε μπιτς μπαρ.
Μάλιστα, λέγεται ότι ένα τέτοιο πάρτι στον Αλιμο, λειτούργησε ως «κορονοβόμβα» όπου μολύνθηκαν περίπου 100 νέοι και οι αποδείξεις γι΄αυτό κυκλοφόρησαν σε φωτογραφίες και βίντεο στα social media.
Οπως είναι φυσικό, εκεί που ο κλάδος της εστίασης είχε αρχίσει να χαλαρώνει, η νέα κατάσταση δημιουργεί ξανά συνθήκες αβεβαιότητας. Ο πρόεδρος του estiasipatras Δημήτρης Φάκαλος, σημειώνει στην «Π» ότι οι σωστοί επαγγελματίες δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν, αλλά σίγουρα τίθενται θέματα συνταγματικότητας και φυσικά πρακτικές κακοπροαίρετης συμπεριφοράς.
«Προφανώς, δουλειά μας είναι να είμαστε νόμιμοι και να συμμορφωνόμαστε. Από την άλλη όμως, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούσαν τα social media για να ενισχύσουν την εικόνα και την προβολή τους και αυτό μπορεί να αποβεί σε βάρος τους. Οπότε δεν μπορούμε να γκρινιάζουμε. Στο τέλος, ο καθένας έχει ευθύνη για το τι κάνει στην επιχείρησή του», σημειώνει.
ΠΑΤΡΑ: Πως θα την πατήσουν οι καταστηματάρχες εστίασης με τις selfies και τα stories! ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΚΥΑ
Ημερομηνία: