Καθημερινό φαινόμενο αποτελούν πλέον οι περιπτώσεις εξαπάτησης πολιτών που καταγγέλλονται στην Ασφάλεια Πατρών. Η υπόθεση όμως με θύμα υπάλληλο συμβολαιογραφικού γραφείου στην πόλη, που κλήθηκαν να χειριστούν, τους άφησε έκπληκτους, όχι μόνο για τη μαεστρία και την πειθώ του δράστη, αλλά για τον τρόπο που αντέδρασε η γυναίκα – θύμα. Ο άνδρας που επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί της, της συστήθηκε ως λογιστής και την ενημέρωσε πως δικαιούται να λάβει ποσό επιδότησης που δινόταν κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 προς ενίσχυση εργαζόμενων και επιχειρήσεων.
Η υπάλληλος ανταποκρίθηκε θετικά, με τον δράστη να προχωρά στο «παρασύνθημα» που, όπως φάνηκε, ούτε αυτό κίνησε τις υποψίες της. Σύμφωνα με πληροφορίες της κατέστησε σαφές πως βασική προϋπόθεση για την καταβολή των χρημάτων ήταν ο τραπεζικός λογαριασμός, όπου θα κατατίθεντο να μην εμφανίζεται «φουσκωμένος»!
Ετσι λοιπόν της έδωσε πέντε διαφορετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους θα έπρεπε να μεταφέρει μέρος των καταθέσεων, με την επισήμανση πως αυτά θα επιστρέφονταν αυτομάτως με την κατάθεση του επιδόματος. Η γυναίκα συμφώνησε και μετέφερε ισομερώς στους λογαριασμούς το ποσό των 14.000 ευρώ! Οταν αντελήφθη πως έπεσε θύμα απάτης, απευθύνθηκε στην Ασφάλεια καταγγέλλοντας το γεγονός, με τους αστυνομικούς να παρακολουθούν έκπληκτοι τα όσα τους περιέγραφε. Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος άγνωστου δράστη για απάτη.