του Αχιλλέα Ροδίτη
Απαιτείται κι άλλος χρόνος για να είναι όλα έτοιμα και να «ανοίξει» επισήμως τις «πύλες» του ο νέος, υπερσύγχρονος, σταθμός του υπεραστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας, στην οδό Νόρμαν. Το «στολίδι», (γιατί τέτοιο θα ‘ναι), ήταν να έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του καλοκαιριού όμως απαιτήθηκε κι άλλος χρόνος.
Σε νεότερη επικοινωνία που είχαμε με τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ Αχαΐας κ. Ανδρέα Μανωλόπουλο, έγινε η ενημέρωση ότι υπάρχει ανάγκη για λίγη ακόμα υπομονή.
Είναι προφανές και απολύτως αναμενόμενο και εξηγήσιμο το ότι για ένα τόσο μεγάλο έργο, που δικαίως θα είναι «πρώτη είδηση» για την πόλη, ο χρόνος που αρχικά υπολογίζεται ποτέ δεν αρκεί.
Πάντα θα απαιτηθεί μεγαλύτερη διάρκεια, αν πράγματι ο στόχος είναι να δημιουργηθεί κάτι που να είναι άψογο και στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν ένα δημόσιο έργο, όπως ένα μικρό λιμάνι. Είναι έργο όμως που γεννήθηκε μέσα από το όραμα του κου Μανωλόπουλου, μέσα από προσπάθειες ετών, μέσα από «θυσίες» όλων των μελών του κλάδου, των ιδιοκτητών του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας. Κι είναι έργο αρκετών εκατομμυρίων ευρώ! Και μόνο αυτό αρκεί για να αντιληφθούμε το μέγεθος. Χώρια απ’ το ότι θα πρόκειται για τον πιο σύγχρονο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων στην Ελλάδα!
Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Ιανουάριο, η «Πολιτεία» αφιέρωσε δύο σελίδες για αυτόν τον νέο σταθμό, με φωτογραφίες τραβηγμένες από εργάτες ενώ δουλεύουν, από κάθε σπιθαμή και κάθε όροφο του νέου σταθμού και παλαιού κτιρίου των Μύλων Αγίου Γεωργίου. Αλλά και από τον υπεύθυνο Αρχιτέκτονα Γ. Πανταζόπουλο ο οποίος κατόρθωσε να κάνει κάτι τεχνικά ιδιαίτερο και απίστευτα δύσκολο, μεταμορφώνοντας ένα κτίσμα του προπερασμένου αιώνα σε έναν σύγχρονο σταθμό λεωφορείων. Είναι φωτογραφίες που οσονούπω θα δημοσιεύσουμε ξανά, αφού ολοκληρωθεί πλήρως το έργο.., ακριβώς για να δείξουμε το «πριν» και «μετά».